تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
15

آخرین اخبار مبتلا شدگان به کرونا در خوزستان

  • کد خبر : 4559
  • ۲۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵
آخرین اخبار مبتلا شدگان به کرونا در خوزستان

آخرین آمار امروز مبتلایان به کرونا در خوزستان   سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید شناسایی شده و اقدامات لازم برای آنها در حال انجام است و از ابتدای اپیدمی تا کنون شمار مبتلایان ۱۷۳ بیمار می باشد.   به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس ، […]

آخرین آمار امروز مبتلایان به کرونا در خوزستان

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید شناسایی شده و اقدامات لازم برای آنها در حال انجام است و از ابتدای اپیدمی تا کنون شمار مبتلایان ۱۷۳ بیمار می باشد.

 

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس ، دکتر علی احسان پور روز جمعه ( ۲۳ اسفندماه) با ارایه آمار بیماری کرونا بیان کرد: با توجه به اوج گرفتن بروز بیماری در استان، تلاش کادر درمانی برای معالجه این بیماران افزایش یافته است و در حال حاضر ۶۴ بیمار در مراکز درمانی منتخب استان بستری هستند و اقدامات درمانی برای ایشان در حال انجام است.

 

وی در خصوص بهبود یافتگان از این بیمار تصریح کرد: تا کنون ۷۹ بیمار از این بیماری نجات یافته اند و خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته هیچ مورد فوتی در اثر این بیماری نداشته ایم و آمار فوتی کلی مربوط به بیماری کرونا همان ۳۰ مورد روز گذشته است.

 

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی در خصوص موارد ابتلای جدید ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۵ بیمار جدید شناسایی شده و اقدامات لازم برای آنها در حال انجام است و از ابتدای اپیدمی تا کنون شمار مبتلایان ۱۷۳ بیمار می باشد. شهر اهواز با ۹ بیمار جدید همچنان بالاترین آمار را در بین شهرستانهای استان دارا می باشد و ۵ بیمار بعدی مربوط به آبادان و یک بیمار مربوط به دزفول می باشد.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4559

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.