تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
18

افتتاح فیزیکی درمانگاه روستای دوراهی اسلام آباد باغملک به مناسبت هفته دولت/ آیا بهتر نیست که ابتدا تجهیزات کامل آماده شوند سپس اقدام به افتتاح پروژه گردد؟

  • کد خبر : 1514
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۹
افتتاح فیزیکی درمانگاه روستای دوراهی اسلام آباد باغملک به مناسبت هفته دولت/ آیا بهتر نیست که ابتدا تجهیزات کامل آماده شوند سپس اقدام به افتتاح پروژه گردد؟

افتتاح فیزیکی درمانگاه روستای دوراهی اسلام آباد به مناسبت هفته دولت این درمانگاه بدون حضور پرسنل درمانگاه و  و همچنین بدون تجهیزات پزشکی و وسایل لازم درون درمانگاهی، دارا نبودن انشعاب برق(ترانس برق) و همچنین مهیا نبودن مسیر جاده ای از خیابان اصلی تا درب درمانگاه، این پروژه افتتاح گردید، که این اقدام را نمی […]

افتتاح فیزیکی درمانگاه روستای دوراهی اسلام آباد به مناسبت هفته دولت

این درمانگاه بدون حضور پرسنل درمانگاه و  و همچنین بدون تجهیزات پزشکی و وسایل لازم درون درمانگاهی، دارا نبودن انشعاب برق(ترانس برق) و همچنین مهیا نبودن مسیر جاده ای از خیابان اصلی تا درب درمانگاه، این پروژه افتتاح گردید، که این اقدام را نمی توان افتتاح درمانگاه برشمرد.

آیا بهتر نیست که ابتدا تجهیزات کامل آماده شوند سپس اقدام به افتتاح پروژه گردد؟

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس؛ امروز یکشنبه ۵ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت با حضور فرماندار محترم همراه با جمعی از مسولین شهرستان و همچنین حضور پر رنگ اهالی، در روستای دوراهی اسلام آباد ساختمان درمانگاه این روستا افتتاح گردید.


پس از تلاوت قرآن کریم، در ابتدای این مراسم امیری مسول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان باغملک ضمن گرامیداشت هفته دولت و خیر مقدم خدمت مسئولین شهرستان و اهالی روستا و از همه کسانی که برای آماده سازی این درمانگاه زحمت کشیدند تشکر کرد.
وی اعتبار این درمانگاه را ۵۵۰ ‌میلیون تومان برآورد کردند که در هفته دولت برای سلامت مردم منطقه به بهره برداری می رسد، عنوان کرد.

سپس محمدرضا امانی دهیار روستا پس از گرامیداشت یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر و هفته دولت؛ خدمت فرماندار و مسئولین خیر مقدم عرض کرد و از همه کسانی که برای احداث این درمانگاه تلاش کردند تقدیر کرد از جمله بخشدار مرکزی، دکتر شهریاری و پرسنل شبکه بهداشت و درمان باغملک، مالک زمین که بخشی از زمین را به به درمانگاه بصورت رایگان اهدا کردند و اهالی روستا که همراهی و همکاری کردند و در نهایت از دکتر شهریاری درخواست کردند که تجهیزات لازم را برای این درمانگاه فراهم کنند.

سپس دکتر شهریاری رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک هفته دولت را گرامی داشتند و این درمانگاه را در راستای طرح سلامت و از برکت دولت تدبیر و امید دانستند و از مهندس خادمی جهت تسریع اعتبارات این طرح تشکر کردند.


وی افزود: تجهیزات این درمانگاه آماده هستند و در انبار شبکه بهداشت موجود می باشند اما از آنجایی که هنوز برای درمانگاه نگهبانی مشخص نیست تجهیزات به این مکان انتقال داده نشده است و همه پرسنل بجز پزشک مشخص شده اند، و این درمانگاه را شامل یک پزشک، ماما، نیروی مبارزه با بیماری و … دانست، همچنین عنوان کردند این درمانگاه ان شاء الله تا قبل از نیمه شهریورماه بصورت کامل راه اندازی می گردد. 

سید مجید صالحی فرماندار باغملک در حین افتتاح، ضمن آرزوی سلامتی برای همه همشهریان گرامی، آرزو کردند ان شاء الله که مردم سالم و سلامت باشند و اگر شخص بیماری هم وارد این درمانگاه شد با سلامتی از این مکان خارج شود.

ان شاءالله این پایگاه خبری در روز ۱۶ شهریور ماه به شرط حیات گزارشی از پیشرفت این پروژه ارائه خواهد کرد.

عبدالحسین منگشتی/ پایگاه خبری منگشت پرس

 

  عکاس: محمد نریموسی

اکنون این افتتاحیه را با افتتاحیه درمانگاه شبانه روزی نیروی انتظامی آبادان به روایت تصویر مقایسه کنیم.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1514

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.