تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
11

افتتاح پروژه های امروز باغملک به مناسبت هفته دولت

  • کد خبر : 1539
  • ۰۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۷
افتتاح پروژه های امروز باغملک به مناسبت هفته دولت

افتتاح پروژه های امروز باغملک به مناسبت هفته دولت به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس؛ امروز یکشنبه ۵ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان باغملک با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی ۴ پروژه عمرانی افتتاح گردید. ابتدا در روستای دوراهی اسلام آباد با توجه به گزارش قبلی ساختمان درمانگاه این […]

افتتاح پروژه های امروز باغملک به مناسبت هفته دولت

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس؛ امروز یکشنبه ۵ شهریور ماه به مناسبت هفته دولت در سطح شهرستان باغملک با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین شهرستانی ۴ پروژه عمرانی افتتاح گردید.

ابتدا در روستای دوراهی اسلام آباد با توجه به گزارش قبلی ساختمان درمانگاه این روستا افتتاح گردید و با توجه به فرمایشات دکتر شهریاری رئیس شبکه بهداشت و درمان باغملک تجهیزات این درمانگاه آماده می باشند ان شاء الله تا نیمه شهریورماه این درمانگاه بصورت کامل راه اندازی می گردد.

پروژه دوم در شهر میداوود افتتاح فاز اول ورودی شهر میداوود از سمت رامهرمز  بهسازی جاده ورودی، نصب روشنایی و همچنین نصب المان و تعریض جاده بوده است؛ که از طرف شورای اسلامی و شهرداری انجام گرفت.

افتتاحیه بعد نوبت به افتتاح درمان بستر شهر میداوود بوده که با هزینه ای بالغ بر ۶۰۰میلیون انجام گردید، البته این درمان بستر فاقد تجهیزات بوده است که دکتر شهریاری عنوان کردند از معاون وزیر بهداشت قول تجهیزات را که بالغ بر ۸۰۰میلیون تومان می باشد گرفتیم که ان شاء الله در اسرع وقت انجام خواهد شد.


از نکات جالب این افتتاحیه مطالب گری یکی از شهروندان درباره افتتاحیه بدون تجهیزات بوده که دکتر شهریاری توضیحات لازم را در این زمینه به وی ارائه کردند.

و چهارمین پروژه در روستای سرله از طرف بنیاد مسکن انقلاب اسلامی باغملک انجام شد که در این پروژه فاز اول بهسازی روستا بالغ بر ۵۵۰۰ متر مربع آسفالت انجام شد و همچنین به متراژ بالایی کانیو گذاری و جدول بندی انجام شد. و قرار شد فاز دوم پروژه که قریب ۲۰۰۰متر آسفالت هست از نظر زیر سازی آمده شد و طی هفته آتی آسفالت ریزی انجام خواهد شد.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1539

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.