تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
22

افتخار آفرینی و رکورد شکنی جهانی با حضور جراحان فوق تخصص خوزستانی

  • کد خبر : 922
  • ۱۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳
افتخار آفرینی و رکورد شکنی جهانی با حضور جراحان فوق تخصص خوزستانی

به گزارش منگشت پرس طی روزهای گذشته شاهد یکی دیگر از افتخارآفرینی فرزندان خوزستان قهرمان بوده ایم، خوزستانی که طی سالیان گذشته نشان داد که حتی با کمترین توجه و امکانات با وجود استعدادهای درخشان و داشتن افراد با هوش و با اراده، می تواند یکی از قطب های علمی نه تنها در سطح ملی […]

به گزارش منگشت پرس

طی روزهای گذشته شاهد یکی دیگر از افتخارآفرینی فرزندان خوزستان قهرمان بوده ایم، خوزستانی که طی سالیان گذشته نشان داد که حتی با کمترین توجه و امکانات با وجود استعدادهای درخشان و داشتن افراد با هوش و با اراده، می تواند یکی از قطب های علمی نه تنها در سطح ملی بلکه در سطح جهانی باشد. اما این بار این افتخارآفرینی با دستان توانا و پنجه های طلایی جراحان فوق تخصص پلاستیک این خطه همیشه قهرمان، در ادامه سفر به مناطق محروم – خوزستان، بوشهر، سیستان و .. –  این بار در استان کرمانشاه ، جهت درمان بیماران مبتلا به ناهنجاریهای سروصورت و شکاف کام و لب آن هم به صورت رایگان رقم خورد. این گروه درمانی فوق تخصصی به سرپرستی دکتر عبدالجلیل کلانتر هرمزی و نیز با حضور دکتر عبدالرضا شیخی جراحان فوق تخصص پلاستیک و از افتخارات استان خوزستان، توانستند طی ۴ روز با انجام اعمال جراحی مختلف بیماران مذکور، رکوردی از خود به جای بگذارند که در نوع خود در سطح دنیا بی نظیر بوده و رکوردشکنی تعداد اعمال جراحی ناهنجاریهای سروصورت و شکاف کام و لب را به نام خود و ایران عزیز به ثبت برسانند. اقدام این گروه خیر، نه تنها از جنبه علمی و درمانی بلکه از جنبه اخلاقی چنان قابل ارزش و احترام بوده که تیتر اول روزنامه های سراسری و نیز موضوع چند شبکه برون مرزی گردید. اهمیت موضوع آنچنان مهم و ارزشمند بوده که حتی شبکه های تلویزیونی برون مرزی نیز نتوانستند از تمجید و تحسین این تیم درمانی افتخارآفرین چشم پوشی کنند. این افتخار آفرینان خوزستانی که خود در دورانی از زندگی خود در شهرستانهای رامهرمز و باغملک بی شک با واژه محرومیت غریبه نبوده، با توان علمی خود از پایتخت رهسپار مناطق محروم شدند که این بار قرعه به نام استان کرمانشاه بوده است و با این کار خداپسندانه تسکین بخش آلام بیماران و نیازمندان زیادی گردیدند و اینچنین سفرهای خیرخواهانه قبلا توسط این گروه در استانهایی همچون خوزستان، بوشهر، کهگلویه و بویراحمد، سیستان و بلوچستان، کردستان و … نیز انجام شده بود. گفتنی است که در این سفر رکوردشکن تعداد ۱۳۵۰ نفر ویزیت و ۱۵۷ عمل جراحی به صورت رایگان در طی ۴ روز انجام شد و تعدادی دیگر نیز جهت انجام عمل جراحی رایگان توسط همین تیم به تهران ارجاع گردیدند.

لذا این موفقیت بزرگ و رکورد شکنی آمیخته با علم، اراده و اخلاق را به مردم شریف استان خوزستان ، مردم شهرستان سختکوش رامهرمز و باغملک تبریک عرض می کنیم و آرزوی توفیق و سربلندی در ادامه راه برای این عزیزان داریم.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=922

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.