تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
8

امام جمعه ی باغملک در نشست خبری با رسانه های شهرستان: فجر امسال فجر فاطمی خواند

  • کد خبر : 3093
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۴
امام جمعه ی باغملک در نشست خبری با رسانه های شهرستان: فجر امسال فجر فاطمی خواند

امام جمعه ی باغملک در نشست خبری با رسانه های شهرستان، فجر امسال فجر را فاطمی خواند حجت الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی نژاد شب گذشته در گفتگو با اصحاب رسانه ی شهرستان باغملک به تشریح برنامه های ایام الله دهه ی فجر پرداخت و گفت: بعلت تقارن فجر ۹۷ با ایام فاطمیه این فجر، […]

امام جمعه ی باغملک در نشست خبری با رسانه های شهرستان، فجر امسال فجر را فاطمی خواند

حجت الاسلام والمسلمین سید علی هاشمی نژاد شب گذشته در گفتگو با اصحاب رسانه ی شهرستان باغملک به تشریح برنامه های ایام الله دهه ی فجر پرداخت و گفت: بعلت تقارن فجر ۹۷ با ایام فاطمیه این فجر، فجر فاطمیست و بنده این تقارن را یک بهار و شروعی نو می بینم.

وی در مورد نحوه ی اجرای برنامه های دهه ی فجر بیان کرد: لیست برنامه ها و افتتاحیه ها تحریر شده است و انشاالله در اختیار نهادها و سازمان ها و رسانه های شهرستان قرار خواهد گرفت.

رئیس ستاد برگزار دهه ی فجر افزود: به امید خدا امسال برنامه ریزی خوبی برای منظم برگزار شدن برنامه های دهه ی فجر صورت گرفته است و انشالله شاهد بی نظمی نخواهیم بود.

وی با خطاب قرار دادن مسئولین شهرستان تاکید کرد: باید در اجرای برنامه ها یا افتتاحیه ها با صداقت نسبت به مردم برخورد کرد و اگر در کارمان صداقت داشته باشیم قطعا مردم پذیرای سخنمان خواهند بود.

حجت الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد با گلایه از برخی از خواص شهرستان خاطر نشان کرد: شایسته نیست با ادبیات سخیف دلسوزان نظام و مردم را خطاب قرار بدهید و نسبت به آنها هتاکی کنید. اینکه با لحن ناپسند امام جمعه ای را خطاب قرار بدهیم که شما چکاره هستید که برای رفع مشکلات مردم به استانداری می روید، دور از ادب و شان است.

وی ادامه داد: همه ی ما باید در هر مقام و جایگاهی که هستیم به مردم خدمت کنیم. بنده در دوره ی سه نماینده ی مجلس در شهرستان باغملک حضور داشتم و تاحال ندیدم اینگونه نسبت به ائمه جمعه بی احترامی شود و به امام جمعه ای که ۱۲ سال از دفتر مقام معظم رهبری حکم امامت جمعه دارد با ادبیاتی زشت برخورد شود.

امام جمعه ی شهرستان باغملک تاکید کرد: از همین جا اعلام می کنم باید منظر سونامی واقعیت ها در باره برخی مسولین باشید.

خبرنگار: علی طهماسبی

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3093

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.