تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

انتقاد شدید امام جمعه شهرستان باغملک به رد صلاحیت های اخیر شورای شهر باغملک

  • کد خبر : 327
  • ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
انتقاد شدید امام جمعه شهرستان باغملک به رد صلاحیت های اخیر شورای شهر باغملک

به گزارش منگشت پرس  جمعه شب در جشن نیمه شعبان در شهر باغملک حاج آقا هاشمی نژاد  امام جمعه این شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) خدمت همه حضار و مردم شهرستان و همه شعیان جهان در ادامه صحبت های خود در این مراسم از رد صلاحیت های اخیری که در این […]

به گزارش منگشت پرس  جمعه شب در جشن نیمه شعبان در شهر باغملک حاج آقا هاشمی نژاد  امام جمعه این شهرستان ضمن تبریک میلاد با سعادت امام زمان (عج) خدمت همه حضار و مردم شهرستان و همه شعیان جهان در ادامه صحبت های خود در این مراسم از رد صلاحیت های اخیری که در این شهرستان انجام شد ناراحت و گلایه مند بودند. ایشان عنوان کردند: این رد صلاحیت ها کاری غیر اخلاقی و غیر قانونی است. طبق قانون و بعد از اعلام تایید صلاحیت  از طرف فرمانداری به این افراد، کاندیدها اقدام به تبلیغات کردند و در این مرحله اعلام رد صلاحیت ها  کار درستی نمی باشد و باعث ناامنی و از بین رفتن آسایش مردم می شود. که این نشانه بی تدبیری در هیئت نظارت استان می باشد و این آرامش و آسایش امروز ما مرهون خون شهدای گران قدر در این منطقه و کشور می باشد و این امنیت و آسایش به همین راحتی به دست نیامده، که عده ای کرسی نشین بخواهند آن را برهم بزنند. بنده به عنوان یک طلبه گلایه خود را به گوش مسؤلین رسانده و می رسانم.

به اطلاع می رساند عصر جمعه به تعدادی از  کاندیدهای شورای باغملک که چند روز پیش از طرف هیئت نظارت استان رد شده بودند و لی دوباره تاییده خود را از هیئت نظارت کشور دریافت کرده بودند، و در ایام آزاد تبلیغاتی اقدام به تبلیغ خود کردند از طرف فرمانداری به این کاندیدها اعلام گردید که دوباره رد صلاحیت شدند. به همین خاطر غروب جمعه جمعی از طرفداران کاندیدهای رد صلاحیت شده  در جلوی درب فرمانداری باغملک تحصن کردند.

منگشتی/منگشت پرس

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=327

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.