تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
15

تامین آب شالیزارهای روستاهای سرمورد و زیر مورد توسط شرکت تعاونی دهیاری باغملک

  • کد خبر : 4240
  • ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۶
تامین آب شالیزارهای روستاهای سرمورد و زیر مورد توسط شرکت تعاونی دهیاری باغملک

تامین آب شالیزارهای روستاهای سرمورد و زیر مورد توسط شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی گودرز ملایی رئیس هیئت مدیره تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی گفت: تعاونی دهیاریها یک نمونه از تعاونی های روستایی بوده که دولت در راستای اجرای سیاست های اصل۴۴قانون اساسی تاسیس این تعاونی ها را در جهت توسعه روستاها،فقرزدایی و استفاده از قابلیت […]

تامین آب شالیزارهای روستاهای سرمورد و زیر مورد توسط شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی

گودرز ملایی رئیس هیئت مدیره تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی گفت:

تعاونی دهیاریها یک نمونه از تعاونی های روستایی بوده که دولت در راستای اجرای سیاست های اصل۴۴قانون اساسی تاسیس این تعاونی ها را در جهت توسعه روستاها،فقرزدایی و استفاده از قابلیت ها و ظرفیت های روستایی در دستور کار قرار داد.

ملایی هداف تشکیل شرکت های تعاونی را چنین برشمرد: اهداف تشکیل شرکت های تعاونی درآمدزایی، خودکفایی و کاهش هزینه های اجرایی و افزایش کیفیت فنی پروژه ها و بطور کلی مشارکت دهیاریها در بخش های عمرانی و خدماتی روستاهاست. 

وی عنوان کرد: تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی از زمان تاسیس تاکنون پروژه های عمرانی زیادی را در سطح روستاهای بخش مرکزی انجام داده که ضمن تسریع در روند بهسازی روستاهای بخش مرکزی از نظر درآمدزایی و اشتغال زایی عملکرد مناسبی داشته است.

رئیس هئیت مدیره در ادامه افزود: با شکل گیری هیئت مدیره جدید به اتفاق همکاران در جلسات متعدد مصوب کردیم که مدیرعامل محترم درکنار انجام پروژه های عمرانی در سایر زمینه ها از جمله کشاورزی و مبلمان شهری جهت ایجاد مشارکت در توسعه روستاها،اشتغالزایی و درآمدزایی گام بردارد.

که الحمدالله برای اولین بار توانستیم در زمینه کشاورزی فعالیت خود را آغاز کنیم و شرکت را از حالت تک بعدی خارج کنیم.

ملایی در پایان گفت: در همین راستا در جلسات مختلف پیشنهادات متعددی به مدیرعامل محترم دادیم .که یکی از این پیشنهادات مشارکت در امر تامین آب شالیزارهای روستاهای سرمورد و زیر مورد بود که در این زمینه جهت توسعه ی فعالیت های شرکت تعاونی از یک طرف و رفع مشکل روستاهای مذکور از طرف دیگر  اقدام به خرید وسایل موردنیاز جهت تامین آب شالیکاری و بکارگیری آبیار نمودیم.

 

حسین شریفی مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی عنوان کرد:

در راستای عملی کردن مصوبات هیئت مدیره ضمن بررسی راههای مختلف نهایتا برآن شدیم که در جهت اهداف شرکت که درآمدزایی و توسعه روستاها می باشد،نسبت به تامین وسایل و نیروی انسانی لازم در جهت آبیاری شالیزارهای روستاهای سرمورد و زیر مورد اقدام و الحمدالله توانستیم مشکل آب کشاورزی بیش از۳۰خانوار را حل کنیم.که اگر همکاری شرکت تعاونی نبود احتمال منتفی شدن شالیکاری بدلیل مشکلات وجود داشت.

در پایان اعضای هیئت مدیره به اتفاق عنوان کردند:

که ما در شرکت تعاونی،ضمن تشکر از بخشدار محترم بخش مرکزی و با حمایت ایشان توانایی انجام کارهای مشابه در روستاهای دیگر را داریم. و در انجام پروژه های عمرانی، کشاورزی و… که عام المنفعه باشد از هیچ گونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد، چرا که هدف شرکت تعاونی در راستای خدمت رسانی هرچه بهتر به روستائیان عزیز می باشد.

نظر کشاورزان در این زمینه:

_ خدا را شکر امسال با مشارکت شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی برخلاف سالهای گذشته مشکل آبیاری نداشتیم و آبیاری زمین های ما با نظم خیلی خوبی انجام می شد که برخلاف گذشته جای هیچگونه بحثی نبود.

 

_  حقیقتا ما امسال از کاشت برنج نا امید شده بودیم و اگر تعاونی در زمینه تامین آب همکاری نمی کرد،برنج نمی کاشتیم که جا دارد از اعضای محترم تعاونی تشکر کنم.

_الحمدالله کیفیت محصول ما امسال با توجه به آبیاری به اندازه و به موقع نسبت به سالهای گذشته خیلی بهتر شده که همین جا از شرکت تعاونی دهیاریهای بخش مرکزی تشکر می کنم.

 گزارش: عبدالحسین منگشتی

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4240

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.