تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
11

تجلیل دوستداران محیط زیست قلعه تل از خبرنگاران

  • کد خبر : 4009
  • ۱۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۳
تجلیل دوستداران محیط زیست قلعه تل از خبرنگاران

تجلیل دوستداران محیط زیست قلعه تل از خبرنگاران با حضور خبرنگاران و فعالین حوزه خبر شهرستان های اهواز،ایذه و باغملک مراسم تجلیل روز خبرنگار توسط دوستداران محیط زیست قلعه تل برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس؛ طی مراسمی که در مجتمع زیبا و دل انگیز تحقیقاتی نهال جهانبخش کیانی برگزار شد محسن خیرالهی […]

تجلیل دوستداران محیط زیست قلعه تل از خبرنگاران

با حضور خبرنگاران و فعالین حوزه خبر شهرستان های اهواز،ایذه و باغملک مراسم تجلیل روز خبرنگار توسط دوستداران محیط زیست قلعه تل برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس؛ طی مراسمی که در مجتمع زیبا و دل انگیز تحقیقاتی نهال جهانبخش کیانی برگزار شد محسن خیرالهی ریاست منابع اداره کل محیط زیست استان خوزستان با تشکر از فعالین رسانه ای و تبریک روز خبرنگار گفت: به راستی که موفقیت انجمن دوستداران محیط زیست قلعه تل در سطح استان مرهون قلم زدن ها و تصویربراداری لحظه به لحظه ی اقدامات بی شمار این انجمن توسط عزیزان خبرنگار بوده است.

در ادامه سرکار خانم علیدشت ضمن تبریک روز خبرنگار، از حضور خبرنگاران  در این ضیافت تشکر کرد.

جهانبخش کیانی مدیر مجتمع تحقیقاتی نیز ضمن تبریک این روز از حضور خبرنگاران در این مکان ابراز خرسندی نمود و توضیحاتی در مورد مجتمع تحقیقاتی خود بیان کرد.

وی برنامه هایی برای گسترش مجتمع تحقیقاتی خود دارند که در صورت حمایت مسولین شهرستان و استانی  قادر به اشتغال مستقیم برای جوانان دارند ولی با ناملایماتی از طرف مسولین روبرو هستند


لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4009

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.