تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
7

*رای آوردن به چه قیمتی* /یادداشتی کوتاه از علی ذکوی

  • کد خبر : 247
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
*رای آوردن به چه قیمتی* /یادداشتی کوتاه از علی ذکوی

*رای آوردن به چه قیمتی* چند روز پیش وزیر دفاع عربستان اعلام کرد جنگ را به درون ایران می کشانیم و ما چه ساده لوحانه از کنار این مسئله گذشتیم فقط ساعتی پس از این اتفاق در تمام فضای مجازی و سایتهای خبری، خبر حمایت مولوی عبدالحميد از آقای روحانی خبر فوری فوری اعلام شد […]

*رای آوردن به چه قیمتی*

چند روز پیش وزیر دفاع عربستان اعلام کرد جنگ را به درون ایران می کشانیم و ما چه ساده لوحانه از کنار این مسئله گذشتیم فقط ساعتی پس از این اتفاق در تمام فضای مجازی و سایتهای خبری، خبر حمایت مولوی عبدالحميد از آقای روحانی خبر فوری فوری اعلام شد امروز این خبر تکذیب شد بلافاصله پس از آن باز هم تحت عنوان خبر فوری فوری حمایت مولوی عبدالحمید از آقای رئیسی درفضای مجازی پخش شد.

این یک اشتباه فاحش است که اگر به توهم طوطئه متهم نشوم باید بگویم به نظر می آید منبع اصلی این خبر نه اصلاح طلب است و نه اصول گرا، بلکه کسانی هستند که در این شلوغی انتخابات و فضای تخریب، امنیت ملی یک کشور را نشانه رفته اند شخصیت مولوی عبدالحمید بهترین گزینه برای رهبری اهل سنت است تا در کمترین زمان خواسته یا ناخواسته همه ی اهل سنت را در مقابل شیعه به صف کند.

خواهش من از عزیزان این است که هر پیامی که بوی تفرقه می دهد را با احتیاط پخش کنیم این موضوعات مانند انبار باروت است قبل از آنکه بجنبیم ایرانمان را به آتش می کشند. پیروزی را در انتخابات به چه قمیتی می خواهیم.

مردم را به شیعه و سنی تقسیم نکنیم همه ایرانی هستیم کمی به عامل تئوریک نزاعهای عراق و سوریه و یمن و بحرین بیندیشیم. دشمنانشان مانند همیشه ی تاریخ فقط از طریق تقسیم جامعه به شیعه و سنی توانستند آنها را به جان هم بیندازند.

علی ذکوی

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=247

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.