تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
7

سرمربی پرسپولیس مشخص شد

  • کد خبر : 3835
  • ۰۷ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۵۹
سرمربی پرسپولیس مشخص شد

سرمربی پرسپولیس مشخص شد به گزارش مُنگشت پرس به نقل از خبرگزاری مهر، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ اقداماتش را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کرد و سرانجام بعد از مذاکرات مختلف، گابریل کالدرون به عنوان سرمربی سرخپوشان تهران انتخاب شد اما بنا بر برخی ملاحظات فعلاً به صورت رسمی نام وی اعلام نخواهد […]

سرمربی پرسپولیس مشخص شد

به گزارش مُنگشت پرس به نقل از خبرگزاری مهر، باشگاه پرسپولیس بعد از جدایی برانکو ایوانکوویچ اقداماتش را برای انتخاب سرمربی جدید آغاز کرد و سرانجام بعد از مذاکرات مختلف، گابریل کالدرون به عنوان سرمربی سرخپوشان تهران انتخاب شد اما بنا بر برخی ملاحظات فعلاً به صورت رسمی نام وی اعلام نخواهد شد.

پرسپولیس ابتدا قصد داشت یحیی گل محمدی را به عنوان سرمربی انتخاب کند ولی ممانعت و پافشاری مسئولان تیم پدیده مانع جدایی گل محمدی شد.

از این روز مدیران پرسپولیس در بیانیه ای اعلام کردند به دنبال سرمربی خارجی خواهند بود و همان زمان نام گزینه های مختلفی برای نیمکت پرسپولیس مطرح شد.

در نهایت و با مذاکراتی که مسئولان پرسپولیس در ترکیه انجام دادند، گابریل کالدرون آرژانتینی که ۵۹ ساله است به عنوان سرمربی جدید سرخپوشان انتخاب شده است و بزودی قرارداد نهایی با وی امضا خواهد شد.

مسئولان باشگاه پرسپولیس به دلیل مشکلات حقوقی که با قرارداد برانکو و حضور او در تیم الاهلی عربستان دارند، فعلاً نمی خواهند رسمی شدن حضور کالدرون در این تیم را اعلام کنند.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3835

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.