تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
15

مردم منطقه واجل با آغوش گرم از جشن انقلاب استقبال کردند.

  • کد خبر : 3150
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰
مردم منطقه واجل با آغوش گرم از جشن انقلاب استقبال کردند.

مردم منطقه واجل با آغوش گرم از جشن انقلاب استقبال کردند.     به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس؛ به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، از طرف ستاد دهه ی فجر جشن انقلاب مشترکا در دبیرستان های شهید رجایی و فضیلت منطقه واجل در تاریخ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون، کادر اجرایی […]

مردم منطقه واجل با آغوش گرم از جشن انقلاب استقبال کردند.

 

 

به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس؛ به مناسبت بزرگداشت دهه مبارک فجر، از طرف ستاد دهه ی فجر جشن انقلاب مشترکا در دبیرستان های شهید رجایی و فضیلت منطقه واجل در تاریخ۱۳۹۷/۱۱/۱۴ با همکاری اداره آموزش و پرورش منطقه صیدون، کادر اجرایی مدارس، دهیاران و شوراهای منطقه واجل با حضور جمع کثیری از مسئولین ادارات، خانواده معظم شهدا و اهالی روستا برگزار شد.

مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید شروع شد سپس سرودی توسط دانش آموزان نسل چهارم انقلاب اجرا شد و در ادامه حجت الاسلام والمسلمین غروی امام جمعه موقت بخش صیدون به ایراد سخنانی پیرامون ارزش های انقلاب اسلامی پرداختند.

در این مراسم تعدادی از دانش آموزان به شعر خوانی پرداختند که از نکات جالب توجه شعر خوانی توسط نوآموز مهدکودکی و یک دانش آموز پایه اول دبستان بوده است و دانش آموزان دیگری نیز به شعر خوانی به گویش محلی پرداختند.

در این مراسم آذریو یکی از شوراهای منطقه به نمایندگی از اهالی روستا مشکلات آموزشی و دیگر مشکلات و کمبودهای روستا و بخش را به سمع مسولین ادارات رساند.

در ادامه برنامه از رستم عبدالعلی زاده و یارمحمد جمشیدی دو همکار فرهنگی روستا به پاس ۳۰ سال خدمت صادقانه خود در عرصه تعلیم و تربیت با اهدا لوح سپاس و هدیه تجلیل شد.

در ادامه برنامه توسط دانش آموزان تئاتر به نمایش در آمد که مورد استقبال اهالی روستا قرار گرفت.

از نکات جالب توجه مراسم این بود وقتی مدعون مراسم را ترک کردند برنامه بیش از یک ساعت ادامه داشت و استقبال مردم از این برنامه کم رنگ نشد.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3150

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.