تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
8

مظاهری: قرار شده در مورد حضورم در پرسپولیس حرف نزنم!

  • کد خبر : 2949
  • ۱۳ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۰
مظاهری: قرار شده در مورد حضورم در پرسپولیس حرف نزنم!

   مظاهری: قرار شده در مورد حضورم در پرسپولیس حرف نزنم! دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:اگر برای ذوب‌آهن کم کاری کنم برای تیم‌های دیگر هم باید کم کاری انجام بدهم. به گزارش مُنگشت پرس به نقل از وبسایت نود، رشید مظاهری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیسی‌ها […]

 

 مظاهری: قرار شده در مورد حضورم در پرسپولیس حرف نزنم!

دروازه‌بان تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت:اگر برای ذوب‌آهن کم کاری کنم برای تیم‌های دیگر هم باید کم کاری انجام بدهم.

به گزارش مُنگشت پرس به نقل از وبسایت نود، رشید مظاهری بعد از شکست تیمش مقابل پرسپولیس گفت: به نظرم بازی بسیار خوبی بود و پرسپولیسی‌ها از موقعیت‌هایی که داشتند خوب استفاده کردند. به نظر من حق ذوب‌آهن باخت نبود.

وی در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است در نیم‌فصل به پرسپولیس بپیوندد گفت: من اصلاً قرار شده در این مورد صحبت نکنم ولی فعلاً در ذوب‌آهن هستم و تا زمانی که در این تیم باشم با تمام وجود بازی می‌کنم.

مظاهری تأکید کرد: امروز شنیدم صحبت‌هایی شده که من به جلو آمده بودم تا گل بزنم ولی اگر غیر از این کار را می‌کردم مطمئن باشید در تیم دیگری هم که بازی کنم در آن صورت باید کم‌کاری انجام بدهم.من بازیکن ذوب‌آهن هستم و با تمام وجودم بازی می‌کنم و به هواداران تیم‌های دیگر هم می‌گویم که اگر برای آنها هم بازی کنم با تمام وجودم به میدان می‌روم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با تغییر کادر فنی شرایط ذوب‌آهن بهتر می‌شود یا خیر، گفت: شما صحبت‌ها و فیلم من را ضبط کنید امروز بازی رفت با پرسپولیس بود اگر تیم ما در نیم‌فصل دوم جزو تیم‌های اول تا چهارم نبود، هر چه دوست داشتید بگویید.

وی در پایان در خصوص اینکه در آخر بازی به سمت بیرانوند رفت و با او صحبت کرد گفت: من فقط به بیرانوند گفتم از خودم خیلی لرتری.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=2949

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.