تاریخ : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024
16

نشست هم اندیشی جمعی از جوانان شهرستان باغملک با دستیار ویژه استاندار در امور جوانان

  • کد خبر : 3736
  • ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸
نشست هم اندیشی جمعی از جوانان شهرستان باغملک با دستیار ویژه استاندار در امور جوانان

نشست هم اندیشی جمعی از جوانان شهرستان باغملک با دستیار ویژه استاندار در امور جوانان دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور جوانان گفت: هدف از جوان گرایی تقابل بین نسلی نیست و کنار گذاشتن افراد با تجربه از مدیریت کشوری خطر ساز است. به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس، روز سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ […]

نشست هم اندیشی جمعی از جوانان شهرستان باغملک با دستیار ویژه استاندار در امور جوانان

نشست هم اندیشی

دستیار ویژه استاندار خوزستان در امور جوانان گفت: هدف از جوان گرایی تقابل بین نسلی نیست و کنار گذاشتن افراد با تجربه از مدیریت کشوری خطر ساز است.

به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس، روز سه شنبه ۲۸ خرداد ۹۸ نشست هم اندیشی جوانان شهرستان باغملک در سالن شهید رجایی فرمانداری این شهرستان با حضور کلاه کج دستیار ویژه استاندار در امور جوانان، بهزادی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان و زنگنه از خانه احزاب استان، برگزار شد.

در این نشست قریب به ۱۴ نفر از جوانان فعال در عرصه های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و از طیف های مختلف حزبی اعم از اصلاح طلب، اصول گرا، انقلابی و مستقل به بیان دیدگاه های خود در امور جوانان در سطح کشور، استان و شهرستان پرداختند.

مهم ترین دغدغه های مطروحه به شرح زیر است:

۱٫عدم توجه نهادینه سازی حزب در امور سیاسی

۲٫مشکلات جوانان در عرصه های اشتغال، بالا رفتن سن ازدواج، افزایش آمار طلاق، عدم حمایت از فعالیت های ورزشی و فرهنگی، بالا رفتن آمار اعتیاد، فساد و …

۳٫پیاده سازی واقعی  اصل تفکیک قوا و ممانعت از دخالت نمایندگان مجلس در ادارات.

نمایندگان به دنبال غزل و نصب ها، مدیران و مسولین به فکر راضی کردن نمایندگان، چه کسی باید برای مردم کار کند؟

۴٫معکوس کردن روند مدیران پیر و مشاوران جوان

پس از پایان سخنان جوانان حاضر در این نشست کلاه کج دستیار ویژه استاندار در امور جوانان ضمن تایید جوانگرایی در دولت تصریح کرد: هدف از جوان گرایی تقابل بین نسلی نیست و اگر جوانگرایی در کنارش آموزش و تجربه نباشد بسیاری اشتباهات  گذشته  تکرار می شود.

نشست هم اندیشی جمعی از جوانان شهرستان باغملک با دستیار ویژه استاندار در امور جوانان

کلاه کج ضمن تشریح ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی در اصلاح و بازسازی خود اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی در دل خودش این ظرفیت را دارد تا ناکارآمدی ها را اصلاح کند و این مسئله  لزوما چیز بدی نیست بلکه یک قابلیت مثبت است و جوانان باید به صورت لایه لایه در سطوح مختلف مدیریتی وارد ارکان نظام شوند که در بیشتر کشور های پیشرفته این مسئله بر اساس شایسته سالاری صورت می گیرد.

کلاه کج در خصوص مشکلات جوانان  شهرستان باغملک توضیح داد: بر اساس طرح آمایش سرزمینی گردشگردی در باغملک دارای پتانسیل بسیار زیادی است  و در این زمینه باید اقداماتی صورت بگیرد تا زمینه اشتغال جوانان منطقه فراهم گردد چرا که  مطالبات باید بر اساس کار آفرینی شکل بگیرد و صرفا استخدام در بدنه دولت به بزرگ شدن آن می انجامد.

محمد نجاتی پور فرماندار باغملک ضمن تقدیر از حضور دستیار ویژه استاندار خوزستان و هیئت همراه  در این نشست تصریح کرد:به قول جامعه شناسان  ما در مقطعی از تاریخ هستیم که طی آن در حال گذار به  قانون مداری  و تقویت نهادهای مدنی هستیم و شهروندان در حوزه های مختلف باید پذیرای مسئولیت های خود باشند.

نجاتی پور در پایان تصریح کرد: جامعه ما یک جامعه دولت محور است و هر جا دولت متوقف شده توسعه راکد مانده است. جوانان ما باید خود را به مطالبه گری مسلح کنند وبا  تشکیلات سازمان یافته در تمام مدت سال و نه صرفا در زمان انتخابات اهداف خود را دنبال کنند.

مهدی بهزادی مشاور مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: من به آینده شهرستان باغملک با وجود جوانان آگاه و فهیم امیدوارم

وی در ادامه افزود: یکی از مهمترین مشکلاتی که در شهرستان باغملک وجود دارد و باید به آن توجه ویژه نمود اینست که متاسفانه ما در سطح استان بیشترین شکایات علیه مسئولین خودی را از مناطق صیدون و باغملک داریم. هر کس مسئولیتی گرفت از فردای آن روز شکایات علیه وی به اداره کل آغاز می شود.

مصدق زنگنه از خانه احزاب نیز جوانان را به مطالبه گری به حق، اتحاد و همبستگی دعوت کرد وی گفت: هر جایی با مشکلی از طرف مسولین برخورد کردند می توانند با اتحاد و انتقاد حرف خود را به مسولین مربوطه گوش زد نمایند

در پایان یادآور می شود که این جلسه به همت مسلم آژند مشاور جوان فرمانداری باغملک برگزار شد.

عکاس: بهرنگ زنگنه

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3736

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.