تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
16

پیام قدردانی علی ذکوی دبیر سومین جشنواره سول منگشت

  • کد خبر : 3550
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۳
پیام قدردانی علی ذکوی دبیر سومین جشنواره سول منگشت

پیام قدردانی علی ذکوی دبیر سومین جشنواره سول منگشت سومین جشنواره ی “سول منگشت” روز یکشنبه چهارم فروردین در روستای مله از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک برگزار شد. این جشنواره که با هنرنمایی خوانندگان و شاعران بزرگ بهمئی و بختیاری برگزار شد با استقبال وسیع و  چند هزار نفری مردم روبرو شد. ایجاد یک […]

پیام قدردانی علی ذکوی دبیر سومین جشنواره سول منگشت

سومین جشنواره ی “سول منگشت” روز یکشنبه چهارم فروردین در روستای مله از توابع بخش مرکزی شهرستان باغملک برگزار شد.

این جشنواره که با هنرنمایی خوانندگان و شاعران بزرگ بهمئی و بختیاری برگزار شد با استقبال وسیع و  چند هزار نفری مردم روبرو شد.

ایجاد یک روز شاد، تاکید بر حفاظت از زیست-بوم طبیعی،  رونق گردشگری و پاسداشت  رسوم سنتی، گویش های محلی، خرده فرهنگها و تبلیغ غذاهای سنتی بخشی از اهداف  این جشنواره بود.

بدینوسیله فرصت را مغتنم می شمارم و از تمامی همشهریان عزیز و مهمانان گرامی از استانهاي اصفهان، چهارمحال، کهگیلویه و شهرستانهای مختلف استان خوزستان و همچنین مسئولین کشوری و لشکری مراتب قدردانی و سپاس را به عمل می آورم.

همچنین از تمامی مسئولین اداری خصوصا فرمانداری و بخشداری، اداره فرهنگ و ارشاد، اداره میراث فرهنگی و گردشگری، نیروی انتظامی  قدردانی می کنم.

از اهالی روستای مله گوراب دهیار و شوراهای این روستا و عزیزانی از روستاهای همجوار که برای برگزاری این جشنواره ی بزرگ، زحمت کشیدند بی نهایت سپاسگزارم. امیدواریم با همت مردم و مسئولین بتوانیم جشنواره  ی سول منگشت را به یک برند کشوری بدل کنیم و ضمن تقویت زمینه های  گردشگری شهرستان،  رسوم  بومی و محلی را معرفی کرده و فرهنگ محافظت از محیط زیست را نهادینه کنیم.

با سپاس

علی ذکوی

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3550

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.