تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
11

کنکور سراسری در باغملک برگزار شد

  • کد خبر : 3863
  • ۱۳ تیر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸
کنکور سراسری در باغملک برگزار شد

کنکور سراسری در باغملک برگزار شد بازدید مدیر آموزش و پرورش باغملک به همراه امام جمعه از حوزه های برگزاری کنکور سراسری    به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مُنگشت پرس، صبح امروز ۱۳ تیر ماه کنکور سراسری سال ۹۸ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی آغاز به کار کرد. در گروه علوم ریاضی […]

کنکور سراسری در باغملک برگزار شد

بازدید مدیر آموزش و پرورش باغملک به همراه امام جمعه از حوزه های برگزاری کنکور سراسری 

 

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری مُنگشت پرس، صبح امروز ۱۳ تیر ماه کنکور سراسری سال ۹۸ در گروه‌های آزمایشی علوم ریاضی و علوم انسانی آغاز به کار کرد. در گروه علوم ریاضی ۱۷۱ شرکت‌کننده و گروه علوم انسانی ۱۲۲۸ شرکت کننده همزمان با سایر شهرهای کشور به رقابت پرداختند.

ناصر مُنگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک همراه با هاشمی نژاد امام جمعه شهرستان از نزدیک در محل حوزه های برگزاری حاضر شدند و برای داوطلبان آرزوی موفقیت کرد.

وی در توضیح ویژگی های کنکور ۹۸ تصریح کرد: دانش آموزان نظام جدید آموزشی موسوم به ۶.۳.۳ امسال برای نخستین بار کنکور دادند که سوالاتشان متناسب با کتب درسی جدید تدوین شد و در اختیار آنها قرار گرفت.

ناصر منگشتی ضمن تاکید بر وجود نظم و آرامش در حوزه های برگزاری کنکور باغملک گفت:طی روزهای گذشته همه صندلی های حوزه های مختلف از نزدیک مورد بازدید قرار گرفت و در صورت لزوم تعویض و اصلاح شد و سیستم های تهویه هوا و خنک کننده هم از روز قبل روشن بودند تا داوطلبان در فضا و شرایط مطلوب آزمون کنکور خود را سپری کنند.

مدیر آموزش و پرورش باغملک گفت: عصر امروز هم ۱۳۲ داوطلب رشته هنر تنها در یک حوزه سالن ولایت آموزش و پرورش به رقابت می پردازند.

وی در پایان عنوان کرد: کنکور علوم تجربی صبح فردا در حوزه‌های امتحانی شهر باغملک همزمان با سراسر کشور با حضور ۱۴۳۸ نفر برگزار می شود.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3863

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.