تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
4

گویا مظلومیت معلم تمامی ندارد

  • کد خبر : 3613
  • ۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۴
گویا مظلومیت معلم تمامی ندارد

گویا مظلومیت معلم تمامی ندارد نویسنده: علی ذکوی تا حرف می زنیم می گویند وا اسلاما وا انقلابا؛ چرا ۲۰۳۰ را اجرا می کنید؟ من نمی دانم در کجای مدرسه ای که من تدریس میکنم ۲۰۳۰ اجرا می شود که من خبر ندارم. مگر اجرای ۲۰۳۰بدون بخشنامه و دستورالعمل امکان پذیر است اصلا کجای ۲۰۳۰نوشته […]

گویا مظلومیت معلم تمامی ندارد

نویسنده: علی ذکوی

تا حرف می زنیم می گویند وا اسلاما وا انقلابا؛ چرا ۲۰۳۰ را اجرا می کنید؟ من نمی دانم در کجای مدرسه ای که من تدریس میکنم ۲۰۳۰ اجرا می شود که من خبر ندارم. مگر اجرای ۲۰۳۰بدون بخشنامه و دستورالعمل امکان پذیر است اصلا کجای ۲۰۳۰نوشته است  بروید در مدارس آهنگ ساسی مانکن بگذارید برقصید اصلا همه ی اینها رو به کنار! تاحالا ۲۰۳۰ رو خوندین؟ قسمتهای بد ۲۰۳۰ کدومان؟ 

 در این وانفساي فشار  اقتصادی که جیب معلم هر روز خالی و خالی تر می شود و معلم همچنان صورتش را با سیلی سرخ نگه می دارد و شرافتمندانه به روی خود نمی آورد. دو کلیپ از دو مدرسه در شبکه های اجتماعی دست به دست می شوند و معلم می شود آماج حملات عده ای از خدا بی خبر که تابلوی علی در دست گرفته و بر نسک معاویه راه می روند به جای آنکه سیاست را با معیارهای اسلامی تفسیر کنند اسلام را به نفع سیاستشان توجیه می کنند. کار و زندگی شان شده است چرخیدن در شبکه های اجتماعی و پمپاژ استرس به جامعه. وزیر سراسیمه واکنش نشان می دهد که بروید نمازجماعت برگزار کنید و نماینده می گوید مدیر را بگیرید بیاورید. هیچ دفاعی از آن یکی، دو تا مدرسه در زمینه ی موضوع کلیپها ندارم اما کدام قشر است که یک درصد آموزش و پرورش وسعت دستگاهش باشد  اما قدرت تخریبش دو چندان نباشد. اصلا همه ی اینها به کنار!

بگویید ببینم به معلم چه داده اید که این همه او را سرزنش می کنید. حقوق بالا، خانه سازمانی، پاداش پایان خدمت آنچنانی، مدرسه ی مجهز، آزمایشگاه مجهز؟

چه داده اید به معلم؟

در فضایی که قیمت همه اجناس چهاربرابر شده است معلم داوطلبانه و بی چشمداشت خدمت می کند…

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3613

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.