ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در آغاز این مراسم با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و ضمن خوش آمدگویی به میهمانان و دانش آموزان و معلمان گفت: آینده ایران اسلامی و سرنوشت انسان ها با حضور مستمر دانش آموزان در مدرسه و تلاش در راه علم آموزی رقم می خورد.


وی با تاکید بر مطالعه و بهرمندی از معلمان تصریح کرد: سال گذشته تعدادی بسیار زیادی از دانش آموزان از همین کلاس های درس با تکیه بر تلاش و پشتکار توانستند نتایج خوب کنکور را به دست آورند و در رشته های پزشکی، زیرمجموعه های پزشکی و تربیت معلمی پذیرفته شوند.

ابوالقاسم بهوند نماینده و فرستاده سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان نیز در ادامه این مراسم ضمن خوانش پیام وزیر آموزش و پرورش اظهار داشت: آموزش و پرورش، مهم‌ترین رکن تمدن‌سازی درگام دوم انقلاب اسلامی است؛ این سرمایه ملی، متعلق به همه مردم است و همه باید در جهت اعتلای آن بکوشند و لازم است همه ظرفیت‌ها و داشته‌های کشور همسو و هماهنگ، در خدمت بهبود کیفیت یادگیری و ارتقاء فرآیند تربیت فرزندان میهن اسلامی قرار گیرند.


وی با بیان پیام سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: آموزش و پرورش خوزستان نیز در اجرای رسالت ارزشمند خطیر خود، سال تحصیلی جدید را با شعار تعلیم و تربیت تمام ساحتی، تلاش هوشمندانه، مشارکت همگانی و کسب موفقیت مستمر آغاز نموده، از محضر  همکاران ارزشمندم در سراسر استان استدعا دارم تا در راستای تحقق این شعار که برخاسته از سند تحول بنیادین و نیاز نظام تعلیم و تربیت استان است، برنامه ریزی، تلاش و همراهی لازم را به عمل آورند.

در ادامه این مراسم‌ نمایشگاه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در دبیرستان فضیلت با حضور فرمانده ناحیه مقاومت سپاه، فرماندار، امام جمعه موقت باغملک و جمعی از مسولین و دانش آموزان افتتاح شد.

خبرنگار: بهرنگ زنگنه