تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
6

آغاز عملیات رف خوانی در کتابخانه های عمومی شهرستان #باغملک

  • کد خبر : 927
  • ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
آغاز عملیات رف خوانی در کتابخانه های عمومی شهرستان #باغملک

📚📚📚📚   عبدرحمان مرادی نیا رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باغملک، از اجرای عملیات «رف خوانی» در ۹ باب کتابخانه عمومی نهادی این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات از ۲۰ تیرماه در کتابخانه ها آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا ۱۰ مردادماه ادامه یابد.   رف خوانی در واقع سروسامان دادن […]

📚📚📚📚

 

عبدرحمان مرادی نیا رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان باغملک، از اجرای عملیات «رف خوانی» در ۹ باب کتابخانه عمومی نهادی این شهرستان خبر داد و گفت: این عملیات از ۲۰ تیرماه در کتابخانه ها آغاز شده و پیش بینی می‌شود تا ۱۰ مردادماه ادامه یابد.

 

رف خوانی در واقع سروسامان دادن به منابع موجود در کتابخانه به منظور خدمت رسانی بیشتر به مخاطبان است.

مرادی نیا اظهار داشت: رف خوانی در واقع سیاهه برداری در کتابخانه ها است که بر اساس آن کتاب های فرسوده و بدون مخاطب از قفسه ها خارج و موجودی کتابخانه ها مشخص می شود.

 

وی افزود : امروزه کتاب به عنوان یکی از ارکان مهم توسعه فرهنگی در جوامع شناخته می شود که تاثیرات شگرفی در روند توسعه کشورها ایفا می کند، وکتابخانه های عمومی به عنوان یکی از متولیان مهم حوزه کتاب در این زمینه نقش مهم و برجسته ای را دارند و این امر در گرو انجام وظایف و اجرای برنامه های اثرگذار به بهترین نحو ممکن است.

 

مرادی نیا عنوان کرد: کتاب های موجود در کتابخانه ها باید متناسب با نیاز مخاطبان باشد تا بتوانند سبب جلب توجه و همچنین حضور علاقمندان به مطالعه در این مکان فرهنگی شوند.

 

🔍وی در پایان تاکید کرد به علت آغاز فرایند رف خوانی و آمار گیری به مدت سه هفته از دادن امانت کتاب معذوریم لذاخواهشمند است کتابهایی که در دست امانت دارید را در اولین فرصت به کتابخانه باز گردانید.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=927

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.