تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
8

انتقاد رسانه های خارجی از قضاوت فغانی

  • کد خبر : 843
  • ۰۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
انتقاد رسانه های خارجی از قضاوت فغانی

به گزارش منگشت پرس،قضاوت علیرضا فغانی داور شایسته کشورمان در دیدار شب گذشته تیم های پرتغال و شیلی در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، انتقاداتی را در پی داشته است.منتقدین مدعی هستند فغانی یک پنالتی واضح به سود شیلی را نگرفت.     دیدار دو تیم در طول ۱۲۰ دقیقه وقت های قانونی و […]


به گزارش منگشت پرس،قضاوت علیرضا فغانی داور شایسته کشورمان در دیدار شب گذشته تیم های پرتغال و شیلی در مرحله نیمه نهایی جام کنفدراسیون ها، انتقاداتی را در پی داشته است.منتقدین مدعی هستند فغانی یک پنالتی واضح به سود شیلی را نگرفت.

 

 

دیدار دو تیم در طول ۱۲۰ دقیقه وقت های قانونی و اضافی گلی در بر نداشت تا ضربات پنالتی تعیین کننده تیم پیروز باشد ودر ضربات پنالتی شیلی موفق شد با درخشش دروازه بان خود کلودیو براوو پرتغال را ۳ بر صفر شکست دهد.

 

 

اما یورواسپورت مدعی است که این مسابقه می توانست قبل از رسیدن به ضربات پنالتی به سود شیلی به پایان برسد، زیرا صحنه آهسته نشان می دهد فونته بازیکن پرتغال در دقیقه ۱۱۳ روی فرانسیسکو سیلوا درون محوطه جریمه مرتکب خطای پنالتی می شود.

 

 

نویسنده گزارش این سئوال را مطرح می کند که چرا داور بازی از ویدئو چک کمک نگرفت.

 

 

سایت گل هم در گزارش خود از این مسابقه این صحنه را« پنالتی آشکار» دانسته و نوشت داور از اعلام یک ضربه پنالتی واضح به سود شیلی خودداری کرد.

 

 

آ اس اسپانیا هم درباره این صحنه مشکوک نوشت، داور ایرانی این بازی می توانست از ویدئو چک استفاده کند اما این کار را نکرد و از تصمیم خود کاملا اطمینان داشت. این صحنه کمی بحث برانگیز بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=843

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.