تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
5

حمیدرضا حاجی بابایی لزوم ابطال احکام دولت درباره ضریب حقوق کارمندان

  • کد خبر : 3637
  • ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۸
حمیدرضا حاجی بابایی لزوم ابطال احکام دولت درباره ضریب حقوق کارمندان

حمیدرضا حاجی بابایی لزوم ابطال احکام دولت درباره ضریب حقوق کارمندان همه احکام صادره از دولت درباره ضریب حقوق کارکنان کشوری و لشکری باطل و غیرقانونی است حمیدرضا حاجی_بابایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛  تصویب نامه دولت در این باره را با مصوبه مجلس مغایر است، ما در مصوبه مجلس گفتیم […]

حمیدرضا حاجی بابایی

لزوم ابطال احکام دولت درباره ضریب حقوق کارمندان

همه احکام صادره از دولت درباره ضریب حقوق کارکنان کشوری و لشکری باطل و غیرقانونی است

حمیدرضا حاجی_بابایی در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما؛

 تصویب نامه دولت در این باره را با مصوبه مجلس مغایر است، ما در مصوبه مجلس گفتیم علاوه بر ۴۰۰ هزار تومان، مقرر شد تا ۱۰ درصد هم به حقوق کارکنان شاغل و بازنشستگان کشوری و لشکری اضافه شود. اما این اضافه کردن را دولت به این صورت انجام داده که به پایین‌ترین حقوق که ۱ میلیون و ۲۴۰ هزار تومان است، ۳ و ۲ دهم درصد اضافه کرده، اما به کسی که حقوق بالای ۱۰ میلیون تومان دارد ۱۶ درصد اضافه کرده؛ یعنی افزایش ضریب حقوق که قرار بود به صورت پلکانی باشد با مصوبه دولت برعکس اجرا می‌شود.

 به حقوق دانشجو_معلمان ۴۰۰ هزار تومان افزایش حقوق را اضافه نکردند و این تخلف است.

 با این مصوبه دولت هر کس که حقوقش بالاتر است درصد افزایش حقوقش هم بیشتر و هر کس که حقوقش پایین‌تر است درصد افزایش حقوقش هم پایین‌تر می‌شود. 

 برای اینکه این کار خود را نشان ندهد ۳ و ۲ دهم درصد را با ۴۰۰ هزار تومان تلفیق کردند و به حقوق کسی که ۱ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان می‌گیرد اضافه کردند بعد هم می‌گویند ما ۳۹ درصد به حقوق آن‌ها اضافه کردیم، اما کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد افزایش ۴۰۰ هزار تومانی خیلی خودش را نشان نمی‌دهد. 

 کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد ۱۸ درصد افزایش حقوق معادل ۳ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان می‌گیرد یعنی ۴۰۰ هزار تومان باضافه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای افزایش درصد دریافت می‌کند. 

من نمی‌دانم وقتی مجلس گفته تا ۱۰ درصد برای کسی که ۲۰ میلیون تومان حقوق می‌گیرد اضافه شود دولت محترم ۱۶ درصد را از کجا آورده است؟  یعنی ۶ درصد بالاتر از آنچه مجلس تصویب کرده بنابراین دولت تخلف کرده است. 

بنابراین کلیه احکامی که دولت در این رابطه صادر کرده باطل و غیرقانونی است.

 

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3637

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.