تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
32

دیدار معلمان و دانش آموزان دبیرستان های دخترانه روستای دره با جنانباز دفاع مقدس به مناسبت دهه ی فجر

  • کد خبر : 4464
  • ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
دیدار معلمان و دانش آموزان دبیرستان های دخترانه روستای دره با جنانباز دفاع مقدس به مناسبت دهه ی فجر

دیدار معلمان و دانش آموزان دبیرستان های دخترانه روستای دره نی با جانباز دفاع مقدس به مناسبت دهه ی فجر به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس؛ امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ در سومین روز از دهه ی مبارک فجر، جمعی از معلمان و دانش آموزان دبیرستان های دخترانه نورالهدی و سعادت در مقاطع متوسطه […]

دیدار معلمان و دانش آموزان دبیرستان های دخترانه روستای دره نی با جانباز دفاع مقدس به مناسبت دهه ی فجر

به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس؛ امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه ۱۳۹۸ در سومین روز از دهه ی مبارک فجر، جمعی از معلمان و دانش آموزان دبیرستان های دخترانه نورالهدی و سعادت در مقاطع متوسطه اول و دوم روستای دره نی با شعبانعلی شیخ نزایی از رزمندگان و جانبازان دفاع مقدس به مناسبت دهه ی فجر دیدار کردند.

 

طی این دیدار شیخ نزایی ضمن تقدیر و تشکر از حضور معلمان، کادر اجرایی مدارس و دانش آموزان در منزل خود، از خاطرات دفاع مقدس و همرزمان شهیدش سخن گفت؛ از دانش آموزان و معلمان درخواست داشت تا ادامه دهنده راه شهدا باشند و توصیه اکید به پوشش حجاب داشت وی به دانش آموزان دختر سفارش کرد باید حضرت زهرا و حضرت زینب(س) را به عنوان الگو در زندگی خود برگزیند و در ازدواج های آینده خود با توجه به مشکلات اقتصادی موجود و وضعیت جوانان سختگیری ننمایند و به حداقل ها بسنده نمایند.

این رزمنده ی جانباز در ادامه افزود: من در راه کشور و دینم تلاش کردم در جبهه ها حضور پیدا کردم و به درجه جانبازی نائل شدم و هم اکنون از شرایط جسمی مناسبی برخوردار نیستم اما اگر به بنده ماموریت داده شود تابع امر رهبرم هستم و حاضرم جانم را فدای رهبر، کشور و دینم کنم.

شیخ نزایی همچنین گفت: ما باید قدردان انقلاب اسلامی باشیم هرچند ممکن است که از طرف مسئولین نقاط ضعفی در خدمت رسانی به مردم وجود داشته باشید ما باید برای رضای خدا کار و تلاش کنیم.

وی یاد و خاطره شهید سردار حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشت و گفتند: آرامش کشور مرهون فداکاری حاج قاسم هاست و ما نباید به دشمنان اجازه دهیم که گوشه ی به این آب و خاک داشته باشند.

 

در پایان شیخ نزایی بار دیگر از حضور، حاضران ابراز خوشحالی  و خرسندی کرد و از معلمان و دانش آموزان تقدیر و تشکر کرد و برای پیشرفت روز افزون جامعه ی فرهنگی، دانش آموزی و کشور اسلامی دعای خیر نمود.

 

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4464

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.