تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
9

ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی باغملک تخریب شدند

  • کد خبر : 4225
  • ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۵:۴۱

ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی باغملک تخریب شدند مدير جهاد كشاورزي شهرستان باغملک گفت: با حكم دادستان محترم شهرستان ۶  مورد ساخت و سازهاي غير مجاز در اراضي كشاورزي اين شهرستان قلع و قمع شده است. غریبوند  افزود: به منظور صيانت از عرصه هاي زراعي و باغي ‌و برخورد با تغيير كاربري […]

ساخت و سازهای غیرمجاز در زمین های کشاورزی باغملک تخریب شدند

مدير جهاد كشاورزي شهرستان باغملک گفت: با حكم دادستان محترم شهرستان ۶  مورد ساخت و سازهاي غير مجاز در اراضي كشاورزي اين شهرستان قلع و قمع شده است.

غریبوند  افزود: به منظور صيانت از عرصه هاي زراعي و باغي ‌و برخورد با تغيير كاربري هاي غير مجاز، امروز  تخريب بناها در ۶ قطعه زمين اجرا شد. 

وي اظهار داشت: اعمال قانون به استناد تبصره ۲ ماده ١٠ قانون  حفظ كاربري اراضي زراعي و باغ ها مصوب سال ١٣٨٥ انجام شده است. 

غریبوند گفت: در مجموع ۳ هزار و ۲۰۰ متر ديواركشي،  بنا و پی و مسنی   با همكاري مراجع قضايي و نيروي انتظامي در شهرستان  تخريب و به حالت اوليه بازگردانده شد. 

وي ، صدور ،بیش از ۱۰۰ مورد اخطاريه براي جلوگيري از عمليات ساخت‌و ساز غيرمجاز  و چندین مورد اجراي حكم  از اقدامات جهاد كشاورزي  شهرستان در  طي  سال جاری عنوان كرد. 

غریبوند با تأكيد بر اينكه گريز از قانون و ساخت و سازهاي غير مجاز، آسيب‌هاي جبران ناپذيري به بخش كشاورزي و مالكان اراضي وارد مي كند 

افزود: براي حفظ كاربري اراضي كشاورزي و تأمين امنيت غذايي مردم از هيچ تلاشي فروگذار نخواهيم بود.

وی در پایان به شهروندان و کشاورزانی که قصد ساخت و ساز را دارند توصیه کرده که حتما قبل از هر گونه ایجاد بنا از مدیریت جهاد کشاورزی استعلام نمایند وی با بیان این نکته که عده ای با سواستفاده از عدم آگاهی شهروندان زمینهای کشاورزی حاشیه شهر را تحت عنوان زمین مسکونی بفروش میرسانند از تمامی شهروندان محترمی که قصد ساخت و ساز را در حاشیه شهر را دارند خواست که حتما استعلامهای لازم را از مدیریت جهاد کشاورزی و شهرداری اخذ نمایند تا فریب نخورند.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4225

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.