تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
8

شفر به سیم آخر زد؛ افشاگری مرد آلمانی درباره برانکو + عکس

  • کد خبر : 3598
  • ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۸ - ۸:۴۶
شفر به سیم آخر زد؛ افشاگری مرد آلمانی درباره برانکو + عکس

شفر به سیم آخر زد؛ افشاگری مرد آلمانی درباره برانکو + عکس وینفرید شفر در اقدامی عجیب دست به افشاگری دربارۀ برانکو ایوانکوویچ زد. به گزارش مُنگشت پرس به نقل از ورزش ۱۱،  با اخراج وینفرید شفر از استقلال، حاشیه‌های فراوانی دربارۀ مبلغ قرارداد و نحوۀ قرارداد این سرمربی آلمانی با آبی‌پوشان بوجود آمد که […]

شفر به سیم آخر زد؛ افشاگری مرد آلمانی درباره برانکو + عکس

وینفرید شفر در اقدامی عجیب دست به افشاگری دربارۀ برانکو ایوانکوویچ زد.

به گزارش مُنگشت پرس به نقل از ورزش ۱۱،  با اخراج وینفرید شفر از استقلال، حاشیه‌های فراوانی دربارۀ مبلغ قرارداد و نحوۀ قرارداد این سرمربی آلمانی با آبی‌پوشان بوجود آمد که تمامی مسئولان این تیم را به چالش کشید. حال ملکی، عضو سابق هیئت مدیره استقلال اقدام به بیان صحبت‌های جالبی کرده است.

ملکی عنوان داشت: در زمان امضای قرارداد با شفر این سرمربی به مقایسۀ خود با برانکو پرداخته و در اظهار نظری عجیب قرارداد ایوانکوویچ با پرسپولیس را ۱/۵میلیون دلار بیان داشته و به این شکل اقدام به افشاگری دربارۀ سرمربی کروات سرخ‌پوشان کرده است.

شفر به همین دلیل از مدیران استقلال درخواست قراردادی ۱/۵میلیون دلاری را داشته و گفته است که چه چیزی از برانکو کم دارد که باید قراردادش کمتر باشد هرچند در نهایت به استقلال تخفیفی ۳۰۰هزار دلارزی داده و قرارداد ۱/۲میلیون دلاری به ثبت رسانده است.

 

این حرف‌های شفر از زبان ملکی جنجال بزرگی را در فضای مجازی بابت مبلغ قرارداد برانکو به پا کرد و باید دید که تا چه اندازه این صحبت‌ها صحت دارد و شفر چگونه از مبلغ قرارداد سرمربی پرسپولیس با خبر است؟!

 

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3598

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.