تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024
4

متن پیام تبریک پایگاه خبری منگشت پرس به مناسبت هفته نیروی انتظامی + یک انتقاد بهمراه پیشنهاد 

  • کد خبر : 1804
  • ۱۴ مهر ۱۳۹۶ - ۹:۵۹
متن پیام تبریک پایگاه خبری منگشت پرس به مناسبت هفته نیروی انتظامی + یک انتقاد بهمراه پیشنهاد 

متن پیام تبریک پایگاه خبری منگشت پرس به مناسبت هفته نیروی انتظامی + یک انتقاد بهمراه پیشنهاد     بسم الله الرحمن الرحیم امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.                (( مقام معظم رهبری)) […]

متن پیام تبریک پایگاه خبری منگشت پرس به مناسبت هفته نیروی انتظامی + یک انتقاد بهمراه پیشنهاد

 

 

بسم الله الرحمن الرحیم

امروز نیروی انتظامی در خدمت مردم ، در کنار مردم و پشتیبان آنان است و آحاد مردم نیز به این نیرو افتخار می کنند و به آن اعتماد دارند.                (( مقام معظم رهبری))

برای شما می نویسم؛ شمائی که با همه آشنایید و همه با شما  ناآشنا. برای شما و برای هر که مانند شما گم نامست. شاید ما آنگونه که باید قدر شناس تان  نبوده ایم و گاها” طلبکار نیز بوده ایم! اما یک وقت هایی اگر به دلمان رجوع کنیم می بینیم بخش عظیمی از آسایش و امنیت جامعه متوجه  شما سبزپوشانی است که جانتان به معنای واقعی در کف دستانتان پیداست. این روزها بیشتر یادمان می افتد که کسانی مانند تان اگر نباشند چه بر سر شهر و کشور خواهد آمد. شمائی که در هر قدمتان خطری است و در هر کلامتان رمزی. این روزها و این هفته ها یادمان  باشد مرزهایمان اگر امن است، فرزندانی از این دیار با تحمل رنج دوری خانواده، پاسبان روز و شب این خاکند. و ما نمی بینیم آنها را وقتی که دلیرانه تا پای جان در برابر مزدور، راهزن و ده ها مورد خطر آفرین دیگر مقاوت می کنند. ما نمی بینیمشان وقتی  خواب پلکهایشان را سنگین می کند، وقتی سپر می شوند برای ما در برابر متجاوزین و محاربین. وچه زود به دست فراموشی سپرده میشود همه آنچه که آنها بی منت پیش کشمان کرده اند. هفته ای به نامتان اگر چه کم است برای قدردانستن نعمتی چون امنیت، اما بدانید مدیونتان هستیم به جهت داشتن امنیت و آسایش امروزمان. باشد که شکر گذار این نعمت باشیم…      

پایگاه خبری منگشت پرس ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به تامین کنندگان نظم و آرامش در جامعه، سپاس خود را از همه زحمات و تلاش های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، مسئولان و آحاد کارکنان ناجا به ویژه فرمانده نیروی انتظامی در شهرستان باغملک تقدیم می دارد و تشکرمی نماید.

امیدوارم در سایه ی توجهات حضرت ولی عصر (عج)و رهنمودهای فرمانـدهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی الامام خامنه ای (مدظله العالی) در پاسداری از خون شهیدان گرانقدر اسلام و پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی دربرقراری نظم و امنیت جامعه ی ولایتمدار موفق و موید باشند.

 

یک انتقاد همراه پیشنهاد در ارتباط با تیراندازی در مراسمات  

 

جناب سرهنگ دالوند فرماندهی محترم نیروی انتظامی باغملک

با سلام و عرض تبریک به مناسبت هفته نیروی انتظامی

در شهرستان باغملک طی مراسمات مختلف از عروسی ها گرفته تا مراسم های تشییع جنازه، جمعیت زیادی شرکت می کنند از جمله زنان باردار، کودکان و سالخوردگان. در این مراسمات مخصوصا تشییع جنازه ها بیشتر مواقع مشاهده که اسلحه به دستان زیادی حضور پیدا می کنند و اقدام به تیراندازی می کنند که حتی در بعضی جنگ ها اینچنین تیراندازی نمی شود از اسلحه های مجاز گرفته تا غیر مجاز؛ که شاید تعداد اسلحه های غیر مجاز نسبت به اسلحه های مجاز بیشتر باشد و تیراندازی ها بصورت تیربار(رگبار) انجام می گیرد و حتی گاها مشاهده می شود که بعضی افراد از اسلحه های کمری برای تیراندازی استفاده می کنند که رعب و وحشت برای حاضران بوجود می آورند و افرادی که نام برده شدند با مشکلات بیشتری مواجه می شوند که حتی ممکن است به سقط جنین زنان باردار بینجامد.
که از طرف نیروهای مسلح شهرستان شاهد برخوردی با این افراد جهت پیشگیری از چنین اقداماتی نیستیم.

از آنجایی که ماهانه در خبرهای استان خوزستان شنیده می شود تیراندازی در مراسمات باعث کشته و زخم شدن افرادی گردید.
لذا از جنابعالی و فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه و همچنین فرماندار محترم خواهشمند است تدابیری جهت پیشگیری از چنین مشکلاتی اندیشیده گردد.
با سپاس فراوان

عبدالحسین منگشتی/ پایگاه خبری منگشت پرس

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1804

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.