تاریخ : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024
11

مدیر بومی زحمت کش باغملکی که با نامهربانی کنار گذاشته شد، در روز کارمند به عنوان مدیر نمونه و تلاشگر استانی از طرف مدیرکل استان مورد تمجید قرار گرفت./شنیده ها حاکی از آن است که سنگ اندازی ها و طومارها برعلیه مدیر جدید باغملکی در حال انجام است.

  • کد خبر : 1577
  • ۱۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
مدیر بومی زحمت کش باغملکی که با نامهربانی کنار گذاشته شد،  در روز کارمند به عنوان مدیر نمونه و تلاشگر استانی از طرف مدیرکل استان مورد تمجید قرار گرفت./شنیده ها حاکی از آن است که سنگ اندازی ها و طومارها برعلیه مدیر جدید باغملکی در حال انجام است.

مدیر بومی زحمت کش باغملکی که با نامهربانی کنار گذاشته شد، در روز کارمند به عنوان مدیر نمونه و تلاشگر استانی از طرف مدیرکل استان مورد تمجید قرار گرفت. به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس؛ احمدرضا زنگنه ریاست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، مدیر بومی زحمت کش باغملکی که طی همین هفته با […]

مدیر بومی زحمت کش باغملکی که با نامهربانی کنار گذاشته شد، در روز کارمند به عنوان مدیر نمونه و تلاشگر استانی از طرف مدیرکل استان مورد تمجید قرار گرفت.


به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس؛ احمدرضا زنگنه ریاست سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، مدیر بومی زحمت کش باغملکی که طی همین هفته با نامهربانی کنار گذاشته شد، در روز کارمند به عنوان مدیر نمونه و تلاشگر استانی از طرف آقای دکتر جوروند مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان مورد تمجید قرار گرفت.

روز چهارشنبه طی مراسمی در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان به مناسبت هفته دولت احمدرضا زنگنه مفتخر به دریافت لوح تقدیر و هدیه بعنوان ۱۰ مدیر تلاشگر و نمونه استانی از میان ۲۸ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان شناخته شد و از رتبه خبره به عالی ارتقا یافت.

 

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس طی هفته های اخیر سه تن از نیروهای توانمند بومی شهرستان باغملک از سمت خود برکنار شدند از جمله آقای کمایی سرپرست فنی و حرفه ای، آقای امیری زاده مدیریت جهاد کشاورزی و آقای زنگنه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، که اگر از کارمندان این ادارت و همشهریان درباره خدمات و فعالیت نیروهای مذکور نظرسنجی شود اکثرا از این مدیران رضایت داشته اند.
کاش در سطح شهرستان کار گروه یا اتاق فکری برای تغییر مدیران تشکیل شود.

امیدواریم که در شهرستان بشود از تجربیات مدیران توانمند استفاده بهتری شود.

طبق شنیده ها:
محمد احمدی که طی همین هفته به عنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک منصوب گردید، طومارها و سنگ اندازی های فراوانی برای برکناری وی نگاشته شده است؛
لازم به توضیح است که آقای احمدی از کارمندان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک و از هنرمندان خلاق بشمار می رود که ده ها دیپلم افتخار و لوح تقدیر در زمینه های فرهنگی و هنری در سطح استانی و کشوری دریافت کرده است.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1577

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.