تاریخ : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024
15

مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان باغملک

  • کد خبر : 2695
  • ۱۹ مهر ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۹
مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان باغملک

*مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان باغملک* همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی شهرستان باغملک برگزار شد. این مراسم باحضور امام جمعه ، فرماندار، فرماندهی انتظامی ، دادستان ،دستگاه قضا با حضور نیروهای نظامی و انتظامی صبح دوشنبه برگزار گردید. سرهنگ […]

*مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان باغملک*

همزمان با هفته نیروی انتظامی مراسم صبحگاه مشترک با حضور نیروهای نظامی و انتظامی در محل ستاد فرماندهی شهرستان باغملک برگزار شد.

این مراسم باحضور امام جمعه ، فرماندار، فرماندهی انتظامی ، دادستان ،دستگاه قضا با حضور نیروهای نظامی و انتظامی صبح دوشنبه برگزار گردید.

سرهنگ محسن دالوند فرماندهی شهرستان باغملک در جمع نیروهای نظامی و انتطامی گفت :

شعار امسال نیروی انتظامی با عنوان (پلیس برای همه و امنیت برای مردم ) نامگذاری شده است

 

دالوند افزود:

رویکرد نیروی انتظامی به عنوان یک پلیس اسلامی ،  ولایت مداری ، عدالت محوری و مردمی بودن و کار آمدی است .

 

وی در ادامه اظهار داشت:

کار آمدی و توانایی های پلیس امروز آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است و اگر امروز در شهرستان باغملک شاهد امنیتی پایدار هستیم این امنیت یک امنیت مردم محور است که با همت و مشارکت شهروندان همراهی کرده است که جا دارد بابت این مشارکت ها و همراهی ها ابراز محبتی که به همکاران ما در نیروهای مسلح چه نیروی انتظامی چه سپاه از تک تک همشهریان را داشته باشم و مدت چهار سال است که در خدمت شما افتخار سربازی را داریم .به خودمان میبالیم .

تلاش یکسال که در سطح شهرستان  شاهد افزایش جرم نبوده ایم و اگر جرائم داریم جرائم خرده است .

۹۶ درصد از جرائمی که به وقوع پیوسته الحمدالله منجر به کشف شده است.

 

سرهنگ محسن دالوند فرماندهی انتظامی با سرودن بیتی زیر سخنان خود را به پایان رساند.

 

اگر داغ دل بود ما دیده ایم …..اگر خون دل بود ما خورده ایم

و در بخش دیگری از مراسم صبحگاه سید علی هاشمی امام جمعه باغملک  ضمن عرض تبریک هفته نیروی انتظامی بیان داشتند:

این هفته بر شما مبارک باشد و در دو محور عرایضم را ادامه می دهم :

اول پیرامون هفته نیروی انتظامی و تلاش هایی که صادقانه ، خالصانه، و شادیانه که نیروی انتظامی انجام می دهند و حقیقتا در کاهش چشمگیر جرائم داشته ایم که با تلاش های فرمانده انتظامی که فرد بسیجی و مردمی است حقیقتا در نظم و انضباط و در رفتار یک فرمانده هم تراز انقلاب اسلامی همه ما از فرمانده انتظامی راضی هستیم و خداوند حافظشان باشد و در فرائض اجتماعی که بر عهده شان است کار نیروی انتظامی یک کار واجب است ، یک پدیده اجتماعی است ،یک غریزه الهی است.

حجه الاسلام هاشمی افزودند:

معاضدت بازوی حقیقی اجرای احکام امروز به دست نیروی اجتماعی است و پلیس علمی مااست حقیقتا از این فرمانده و نیروهایش تشکر میکنم.

در بخش دیگری از بیانات امام جمعه شهرستان باغملک فرمودند:

پیرامون آیه قرآن که میفرماید :

ما دستگاه خدا ، دستگاه الهی خدای تبارک و تعالی کمک کننده است به کسی که به یاری دین برخیزد به کسی که نصرت دست و مسیر اسلام را بر خودش واجب بداند .کمک به خدا و دستگیری خدا که در انجام تکالیف الهی قدم بردارند در چند روز گذشته گونه ای از اقتدار جمهوری اسلامی ایران را دیده ایم با ارتباط صحیح که با پلیس اینترپل داشتند بعضی از افراد خائن به ملت و خائن به خون شهدا را دستگیر نمایند که در ترس از نیروی انتظامی است.

وضعیت نیروهای ما یک وضعیت تثبیت شده ای در منطقه و بلکه در جهان است.

 

حجه الاسلام والمسلمین هاشمی نژاد فرمودند:

عده ای در تلاش هستند امروز که ما داریم حرف میزنیم کشورهای به ظاهر پیشرفته دنیا  قبول کردند که ایران در مسیرعلم و تکنولوژی و مسیر مردم سالاری دینی یک راهی را دارد باز میکند که تمام ملت های دیندار دنیا پشت سر کشور ایران این مسیر را بپیمایند .

عده ای تلاش می کنند سرمایه گذاری کلان می شود که بخشی از امنیت ها را به ظاهر متزلزل نشان دهند.

وی خاطرنشان کرد :

در روز ۳۱ شهریور ۹۷ و این تروری که صورت گرفت اگر بخواهیم پرده از این برداریم در حقیقت این است که سرمایه گذاری نفت منطقه ما و کشورها و دولتهای مرتجع منطقه مادر ذهن دنیا و در دل مردم ایران این را جا بندازند که امنیت در کشور پایدار نیست تلاش کردند که در ۳۱ شهریور امنیت یک استان را بهم بزنند و این را تسریع بدهند به کل شهرستان این استان و بگویند دیدید که امنیت استان یک امنیت پوشالی است با این نیت حرکت کردند امنیتی که از آن دم میزنید یک امنیت پوشالی است.

وی در ادامه افرودند:

قرآن فرموده است:

کسی که مسیر امام حسین (ع ) انتخاب کند که در این مسیر حسینین با در مسیر شهادت یا پیروزی جندالله و سربازان خدا و حزب الله و حزب الهی و حزب امیرالمؤمنین .حزب امام حسین کسی که این هدف را دنبال کند قطعا فائق بود کمتر از ۱۰ روز انتقام یا به تغییر رهبر فقید حضرت آیت الله خامنه ای گوشمالی از طرف بچه های ایران بود بچه های مکتب امام حسین و فرزندان این مرز و بوم بود که این افراد  تجربه ای را کسب کردند، کسانی که باید حالا حالاها در سوراخ موش خودشان را نگهدارند.

هاشمی نژاد با اشاره به مسببین حمله تروریستی اهواز اظهار داشت :

اینها بنا داشتند وضعیت را به این شکل پیش ببرند هم امنیت اجتماعی را به ظاهر متزلزل کنند هم امنیت اقتصادی را به بحران بکشانند که البته دولتمردان باید در حل مشکلات اقتصادی و تثبیت بازار مایحتاج عمومی تلاش بکنند .امروز که داریم حرف می زنیم لاکن با یک گوشمالی ساده تمام معادلاتشان به هم خورده است .

 

امام جمعه باغملک گفت :

اقتدار جمهوری اسلامی و مردم این مملکت و این نظام گسترده در هم تنیده ی تابع مطلقه  ولایت فقیه به حدی رسیده است  که کشورهایی که پول می ریزند کشورهایی که وقت میگذرانند توطئه ای ایجاد میکنند باهم بستگی با همدیگر این مملکت ترسان تر از این .امروز در این شرایط داریم حرکت میکنیم البته مسیر ما مسیر پر پیچ و خمی است مسیری است که مانع تراشی میکنند برای رسیدن یک مرد دونده انقلابی به مسیر رفیع  عزت تلاش می کنند جلوی پای مردهای باعزت ایران مانع بگذارند .اما به تعبیر مقام معظم رهبری شتر در خواب بیند پنبه دانه .جمهوری اسلامی ایران به لطف نیروهای امنیتی و انتظامی تلاش میکنند با پشتوانه ای که ملت شریف ایران مخصوصا خانواده های معزز شهدا که ولی نعمتان ما هستند و به پشتوانه این ملت مردان همیشه بیدار  راهی را که انتخاب کردند که انتخاب این راه چیزی جز ظهور آقا امام عصر نیست آمریکا و شیاطین و شیادان بدانند مسیر خدا در مسیر ظهور است.

سید علی هاشمی نژاد امام جمعه باغملک  در پایان گفت :

ملت ایران اتوبانی است که انتهای آن مسیر منجی عالم خواهد بود و   این افراد خدا نشناس  آنقدر در این ترس و خوف تب بگیرند و بمیرند.

در پایان مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی لوح سپاس به خانواده های شهدای نیروی انتظامی و دیگر نیروهای تابعه اهدا شد.

 

خبرنگار :مدینه اسدی

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=2695

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.