تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
7

منصوریان: سیستم دیکتاتوری فدراسیون نمی‌گذارد کار کنیم/ لعنت به بی‌سوادی/باید از ساکت شکایت کنیم

  • کد خبر : 1208
  • ۰۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۵
منصوریان: سیستم دیکتاتوری فدراسیون نمی‌گذارد کار کنیم/ لعنت به بی‌سوادی/باید از ساکت شکایت کنیم

منصوریان: سیستم دیکتاتوری فدراسیون نمی‌گذارد کار کنیم/ لعنت به بی‌سوادی/باید از ساکت شکایت کنیم سرمربی تیم فوتبال استقلال انتقادات شدیدی را نسبت به محمدرضا ساکت و تاج ابراز کرد و سیستم حاکم بر فدراسیون فوتبال را “سیستم دیکتاتوری” نامید. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل صنعت […]


منصوریان: سیستم دیکتاتوری فدراسیون نمی‌گذارد کار کنیم/ لعنت به بی‌سوادی/باید از ساکت شکایت کنیم

علیرضا منصوریان

سرمربی تیم فوتبال استقلال انتقادات شدیدی را نسبت به محمدرضا ساکت و تاج ابراز کرد و سیستم حاکم بر فدراسیون فوتبال را “سیستم دیکتاتوری” نامید.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان پس از شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر مقابل صنعت نفت آبادان اظهار کرد: من فوتبال انزلی و آبادان را دوست دارم چرا که فوتبال در این شهرها زنده است. به هواداران آبادان تبریک می‌گویم. زرد طلایی دوبار زنده شده است. بعد از آبادان به ساکت تبریک می‌گویم. لعنت به بی‌اطلاعی فوتبال، لعنت به بی‌سوادی، لعنت به قوانین فیفا که در مملکت ما جاری نمی‌شود، لعنت به این میز که هر کسی پشت آن می‌رود گذشته خود را فراموش می‌کند. نمی‌دانم ساکت می‌داند که استقلال نیمی از فوتبال ایران است؟ من تا ظهر امروز صبر کردم و مصاحبه‌ای نکردم. ما کار قانونی کرده بودیم. کم‌ترین توقع ما این بود که حق‌مان را بدهند و به قوانین احترام بگذارند. سیستم دیکتاتوری دوستان در فدراسیون فوتبال نمی‌گذارد کار کنیم. ظهر به تاج گفتم با قوانین عجیب و غریب خودتان به قوانین فیفا توهین کردید.

او همچنین ادامه داد:‌ دوستان به قوانین آگاه‌تر هستند. دوستان نوشتند که به چه دلایل غیرقانونی بازیکنان ما را محروم کردند. به تاج گفتم اگر کار قانونی کنید مصاحبه نمی‌کنیم. ما پارسال در سخت‌ترین شرایط با العین بازی داشتیم و بازیکنان محروم و مصدوم داشتیم ولی با این وجود نورافکن را به تیم ملی دادیم. وریا غفوری و امید ابراهیمی در تیم ملی مصدوم شدند. ما افتخار کردیم این بازیکنان در تیم ملی مصدوم شدند. آن روز سرباز وطن شدیم و افراد مختلف از ما تشکر کردند. بعد از آن نوبت به تیم ملی امید رسید. در پست وسط پادووانی و مگویان مصدوم شدند.  رابسون به پرتغال رفت. معلوم نبود آی تی سی منتظری بیاید.

وی افزود: ما ۲۴ تیرماه نامه‌ای برای افتخاری نوشتیم و همان روز این نامه با پیوست نامه‌ای که رییس محترم برای باشگاه فرستاده بود، به دفتر ساکت و تاج رسید. در کمیته انضباطی اعلام کردند بازیکنان ما محروم هستند. آیا ما باید در فوتبال قوانین فیفا و AFC را اجرا کنیم یا قوانینی از روی غرض‌ورزی و هوای نفس خودمان را؟ به تاج گفتم اگر جایی برویم و بگوییم بازیکنان ما را محروم کردید، فوتبال ما را تعلیق می‌کنند. از اهل فن بپرسید. به حسن‌زاده گفتیم ما نامه زدیم. آن‌ها یک قانون من درآوردی مطرح کردند و گفتند طبق قانون ۸۳ آیین‌نامه انضباطی، سه بازیکن‌مان را نداریم. نوشته بود طبق زمان‌بندی فیفا باید بازیکنان را به تیم ملی بدهیم. شاید اطلاعات من به دلیل این که در تیم ملی امید بودم کم است.

او ادامه داد: چرا کی روش سه روز قبل از مسابقات بازیکنان را می‌گیرد؟ چرا راشفورد به فینال مسابقات زیر ۲۱ سال اروپا نرفت؟ قوانین می‌گفت منچستر ملزم به دادن بازیکن نیست. آیا مسابقات زیر ۲۲ سال در تقویم فیفا بوده است؟ ما کار قانونی می‌کنیم.

منصوریان تاکید کرد: ظهر به رییس باشگاه گفتم باید پاسخگوی هواداران باشیم و به زمین نرویم. باید یک بار این سیستم خودرای را کنترل کنیم. به ساکت گفتم شما که با قانون آشنا هستید، چطور سه سمت مختلف را دارید؟ شما دبیرکل هسیتد؟ رییس سازمان لیگ هستید؟ در سازمان لیگ هم دستی دارید. آیا هوادار استقلال می‌داند ما تا ظهر امروز کارت بازی نداشتیم.

سرمربی استقلال گفت: هر سال اول لیگ استقلال یک چالش دارد. آیا فقط هوادار استقلال الفاظ رکیک می‌گوید؟ امروز هم به نیروهای امنیتی گفتم کاری به هوادار نداشته باشند. او نمی‌داند که توهین می‌کند. پارسال در اولین بازی ما را محروم کردند. نیم فصل هم مبارزه با الفاظ رکیک را روی استقلال امتحان کردند. دروازه‌بان ما را شش بار محروم کردند. اگر امروز هم بخواهند از صنعت نفت کسی را محروم کنند مبادا مهدی رحمتی محروم شود. من ۴۰ روز برای این تیم زحمت کشیدم. ما یک هفته می‌خندیدیم که چرا باید بازیکن ما محروم شود؟ به حسن‌زاده گفتم این حکم را بشکند. نمی‌شود که از جیب‌تان قانون در بیاورید و ساکت بگوید چون منصوریان تلفن ما را جواب نداد بازیکنش را محروم کنید. دلیل ندارد تلفن شما را جواب بدهم. خیالت راحت شد که بازیکنان ما بازی نکردند. امروز باختیم. چیزی از ارزش‌های آبادان کم نشد. آن‌ها برای این برد زحمت کشدند. تیم ما بهم خورده است و فکر می‌کنم به خاطر محرومیت‌ها ساکت باید از هواداران ما عذرخواهی کند. به افتخاری گفتم باید از ساکت شکایت کنیم چرا که او می‌تواند یک نفره سه بازیکن ما را محروم کند. ظهر گفتند برو بازی کن می‌بری. پیغام از فدراسیون فوتبال آمده ناراحت نباش و همه چیز حل می‌شود. لعنت به این بی‌اطلاعی و خودخواهی برخی از دوستان که نگذاشتند با تیمی که ۴۰ روز زحمت کشیدیم به میدان برویم.

ادامه دارد..

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1208

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.