تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024
23

میزبانی فرماندار باغملک به بهانه روز خبرنگار

  • کد خبر : 4000
  • ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
میزبانی فرماندار باغملک به بهانه روز خبرنگار

میزبانی فرماندار باغملک به بهانه روز خبرنگار   به مناسبت روز خبرنگار فرماندار باغملک اصحاب رسانه را به ضیافت نهار دعوت کرد  به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس، در روز ۱۷ مرداد ماه به مناسب روز خبرنگار نجاتی پور فرماندار باغملک طی دیداری با خبرنگاران شهرستان در تالار یاس ضمن تبریک این روز به اهالی […]

میزبانی فرماندار باغملک به بهانه روز خبرنگار

 

به مناسبت روز خبرنگار فرماندار باغملک اصحاب رسانه را به ضیافت نهار دعوت کرد 

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس، در روز ۱۷ مرداد ماه به مناسب روز خبرنگار نجاتی پور فرماندار باغملک طی دیداری با خبرنگاران شهرستان در تالار یاس ضمن تبریک این روز به اهالی رسانه، و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مهدی صارمی اظهار کرد: خبرنگاران تأثیر به سزایی در آرامش بخشی به جامعه دارند و بدون شک خبرنگاران در آگاه‌سازی جامعه و افزایش اطلاعات مردم تلاش می‌کنند.

نجاتی پور ضمن برشمردن شرایط تولید خبر تصریح کرد: سرعت، دقت و صداقت در تولید اخبار سه ویژگی است که خبرنگاران با در نظر گرفتن آن می توانند همواره موفق باشند.

وی در ادامه صحبت های خود عنوان کرد: تابحال هیچگونه واکنشی نسبت به خبرهای مغرضانه نداشتم و  همین جا اعلام میکنم شما خبرنگاران مختار هستید هرگونه که رسالت تان اقتضا می کند خبر رسانی کنید و  مردم بهترین داوران هستند که در مورد اخبار قضاوت و داوری کنند.

 

فرماندار باغملک در پایان این نشست گفت: زمینه حضور خبرنگاران در همه جلسات فراهم است تا با امانت داری در جهت انجام رسالت خود به مردم اطلاع رسانی کنند.

در این جلسه بعضی از خبرنگاران ضمن تشکر و قدردانی از وی جهت برگزاری این دیدار خواسته ها، مطالبات و انتقادات خود را فرماندار منتقل کردند وی نیز به پرسش های مطرح شده پاسخ دادند.

از جمله: عدم حمایت مالی خبرنگاران، نداشتن بیمه، شکایت از خبرنگاران توسط مسئولین در سطح شهرستان، عدم دعوت خبرنگاران به جلسات اداری؛ پرسش درباره آتش سوزی های مزارع کشاورزی و عدم تجهیزات برای اطفاء آن، گفتگو پیرامون سفر های فرماندار به روستای فاقد دهیاری و سوالات دیگری مطرح گردید

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4000

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.