تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
14

پیام تبریک پایگاه خبری مُنگشت پرس به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

  • کد خبر : 3876
  • ۱۴ تیر ۱۳۹۸ - ۴:۰۲
پیام تبریک پایگاه خبری مُنگشت پرس به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

پیام تبریک پایگاه خبری مُنگشت پرس به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها بسم الله الرحمن الرحیم  چهاردهم تیرماه بنام روز دهیاری نامگذاری شده و هدف آن آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ دهیاران، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و اطلاع‌رسانی […]

پیام تبریک پایگاه خبری مُنگشت پرس به مناسبت روز شهرداری ها و دهیاری ها

بسم الله الرحمن الرحیم

 چهاردهم تیرماه بنام روز دهیاری نامگذاری شده و هدف آن آشنایی آحاد جامعه با عملکرد و خدمات دهیاری‌ها، ارتقاء منزلت خانواده بزرگ دهیاران، هم‌افزایی و افزایش همدلی و تعامل مردم و خانواده بزرگ مدیریت روستایی و اطلاع‌رسانی در راستای آشنایی با رویکردها، سیاست‌ها و برنامه‌های کشور در ارتباط با مدیریت روستایی است . خدمتگذاران مردم در قالب دهیاری ها در بخش ها و  روستاها بایستی با عزمی جهادی و رویکرد مردمی در خور تقدیر و توجه فعالیت نمایند تا از طریق برنامه‌ریزی و اجرای اقدامات جدید روستاها را مناسب زندگی، کار و تولید نمایند و با ارائه خدمات مطلوب و بی‌منت به مردم و تلاش برای برقراری عدالت و پیشرفت باعث ارتقاء سطح زندگی مردم روستاها شوند.

 شوراهای اسلامی شهر و روستا نماد عینیت یافتن مردم سالاری دینی و نقش آفرینی مردم در تعیین سرنوشت خود و جامعه اسلامی می باشد دهیاران پرتلاش به عنوان منتخبین شورا های اسلامی روستا، از مردمی ترین نهادها، مسئول در اعمال مدیریت و توسعه روستا ها می باشند در واقع دهیاری ها با حداقل امکانات مالی و نیروی انسانی باید خدمات بسیار ارزنده ای به روستا ها داده و نقش عمده ای در توسعه روستایی ایفا نمایند.

 نامگذاری ۱۴ تيرماه به عنوان روز ” شهرداری ها و دهياری ها” اقدامی ارزنده و فرصتی است مغتنم تا ضمن قدردانی و تجليل از فعاليت های قابل توجه و اثر بخش و مردمی به صورت  شبانه روزی خادمان مردم در شهرداری ها و  دهیاری ها و مديريت روستایی، به ارزيابی عملکرد و فعاليت های اين نهاد اجتماعی به منظور ارتقای سطح خدمت رسانی به مردم پرداخته شود.  دهیاران می بایست با افزایش دانش و آگاهی علمی وعملی خود در مسیر توسعه روستائی و مدیریت روستائی کارآمد  نقش بایسته و شایسته خود را به عنوان مردمی ترین انتخاب در قالب “دهیار”  ایفا نمایند و کسب رضایت مردم ، اجرای درست قوانین ،همگرایی و هماهنگی بین بخشی، ایجاد  وحدت مردمی در روستاها از ضروریات توجهات دهیاران عزیز، خدوم و تلاشگر می باشد. 

  پایگاه خبری مُنگشت پرس این روز فرخنده را به شهرداران و دهیاران پرتلاش و محترم روستاهاي تابعه شهرستان باغملک، بخش های صیدون، قلعه تل و میداوود تبريك عرض نموده و به امید آن روز که هیچ روستا نشینی دغدغه معیشتی ، رفاهی و فرهنگی ، بهداشتی نداشته باشد و مردم عزیزمان در مهاجرت معکوس بهروستا ها از هم سبقت بگیرند و این مهم در سایه توجه به امور روستائیان، توسعه مدیریت روستائی  و ارتقائ سطح درآمد و زندگی مردم عزیز روستائی شدنی است. 

در پایان از مسولین شهرستان خواستاریم که تدابیری اندیشیده شود تا دهیاران محترم جهت روشن شدن اذهان عمومی و در پاسخ به مطالبه گری مردم، هزینه های دهیاری خود را بصورت سالانه شفاف سازی نمایند. هم اینک خود را از برخی اتهامات برهاند و هم باعث اعتماد عمومی به آنان گردد.

عبدالحسین مُنگشتی مدیر مسول پایگاه خبری مُنگشت پرس

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3876

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.