تاریخ : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024
6

چند خبر کوتاه فوتبالی

  • کد خبر : 3889
  • ۱۸ تیر ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱
چند خبر کوتاه فوتبالی

توافق پنهانی مهدی طارمی با باشگاه جدیدش ؟! بلاتکلیفی برای هواداران پرسپولیس ! مهدی طارمی دومین لژیونر ایرانی در فرانسه می شود؟ مصاحبه جنجالی مهدی طارمی درباره قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا مهدی طارمی آماده انتقال به اروپاست و به احتمال فراوان تیم جدید خود را به زودی معرفی خواهد کرد. خبرگزاری فوتبال […]

توافق پنهانی مهدی طارمی با باشگاه جدیدش ؟! بلاتکلیفی برای هواداران پرسپولیس !

مهدی طارمی دومین لژیونر ایرانی در فرانسه می شود؟

مصاحبه جنجالی مهدی طارمی درباره قهرمانی تیم ملی در جام ملت‌های آسیا

مهدی طارمی آماده انتقال به اروپاست و به احتمال فراوان تیم جدید خود را به زودی معرفی خواهد کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام نوشت:

مهدی محمدنبی، نایب‌رئیس باشگاه پرسپولیس از این گفت که اگر مهدی طارمی مهاجم تیم ملی با باشگاهی در خارج از ایران به توافق نرسد، فقط پیراهن قرمز را به تن می‌کند.

البته مسئولان باشگاه پرسپولیس هم این بازیکن را پیدا نمی‌کنند و امیدوارند از طریق نزدیکان او کانالی بزنند و در لحظه آخر مهدی را به تور بیندازند. شایعات از این می‌گوید که طارمی این روز‌ها در فرانسه به سر می‌برد. یکی از باشگاه‌هایی که در لوشامپیونه حضور دارد این بازیکن را به فرانسه کشانده تا با او قرارداد امضا کند. هنوز نام این باشگاه لو نرفته ولی ظاهراً تیمی است که برای فوتبالی‌ها ناآشنا نیست.

مهدی دومین لژیونر در فرانسه؟

در حال حاضر سامان قدوس تنها ایرانی حاضر در لیگ فرانسه است. او در واقع اولین و آخرین ایرانی است که در فرانسه توپ می‌زند. مهدی طارمی به احتمال فراوان دومین لژیونر ایران در فرانسه خواهد بود و فصل جدید را در آنجا بازی خواهد کرد. مهدی در جام جهانی روسیه و جام ملت‌های امارات جزو بهترین بازیکنان تیم ملی بود. او اخیراً هم با پیراهن تیم ملی هت‌تریک کرد و نشان داد چقدر آماده است. مهدی هر چند فصل قبل در قطر آن گونه که باید موفق نبود ولی در کل حضور خوبی در این باشگاه داشت و گل‌های زیادی هم به ثمر رساند.

طارمی بعد از آنکه پیشنهاد فرانسوی‌ها را دریافت کرد تصمیم گرفت تا از سامان قدوس که در باشگاه آمیان توپ می‌زند، مشاوره بگیرد. سامان هم به این بازیکن گفت لیگ فرانسه فیزیکی است و مهدی هم بازیکنی است که قدرت بدنی خوبی دارد. از سویی تیم‌ها هجومی بازی می‌کنند و این فرصت به مهدی می‌رسد تا بتواند در بخش هجومی خوب بازی کند. حتی شایعه شد هیچ بعید نیست مهدی و سامان قدوس در آمیان همبازی شوند ولی نتوانستم تأیید این خبر را بگیریم تا در حد یک شایعه باقی بماند.

بعد از درخششی که قدوس در لیگ فرانسه داشت ظاهراً دیدگاه باشگاه‌های این کشور نسبت به بازیکنان ایرانی مثبت شده است. تا پیش از سامان، هیچ بازیکن ایرانی در چنین لیگی بازی نکرده بود. فرانسه از جمله لیگ‌هایی است که در حال پیشرفت است. با سرمایه‌گذاری اعراب در فوتبال این کشور و معرفی استعداد‌های بزرگ به فوتبال دنیا، لیگ فرانسه راه خوبی را در پیش گرفته است.

حال باید منتظر ماند و دید آیا مهدی سرانجام به لوشامپیونه می‌رود یا نه؟ ظرف دو، سه روز آینده تکلیف انتقال این بازیکن به فرانسه مشخص خواهد شد. پیشنهاد مالی باشگاه فرانسوی به این بازیکن خوب بوده و به همین خاطر مهدی برای رفتن به آنجا وسوسه شده است. اگر طارمی به هر دلیلی با آن‌ها به توافق نرسد به ایران بازمی‌گردد تا به پرسپولیس ملحق شود. منبع: خبرورزشی

 

ماهیگیری استراماچونی؛ بمب‌افکن سری آ در استقلال

به گزارش افکارنیوز، سایت کالچوبوز گزارشی از «آندرا استراماچونی» منتشر کرده است.

در این مقاله که تحت عنوان «ماهیگیری استراماچونی در ایتالیا؛ یک بمب‌افکن سابق سری آ به ایران می‌رود» به تلاش سرمربی جدید آبی‌پوشان برای به خدمت گرفتن گلزنی از لیگ کشورش دارد.

در این گزارش نوشته شد:استراماچونی تلاش خواهد کرد پایه‌‌های حضورش را در ایران قدرت ببخشد.مربی سابق اینترمیلان که چندی قبل با تیم پرافتخار استقلال به توافق رسید، می‌کوشد در رقابت‌های داخلی و همینطور لیگ قهرمانان، قدرتمند باشد.

این رسانه افزود:اولین بازیکن تقویت‌کننده بطور مستقیم  از سری آ می‌آید. این بازیکن شیخ دیاباته است که نوک‌حمله تیم جدید استراماچونی خواهد بود.همه به یاد دارند که در فصل ۲۰۱۸-۲۰۱۷ وی ۸ گل برای تیم بونونتو به ثمر رساند.

سایت کالچوبوز مهاجم اهل مالی را نیز اینگونه معرفی کرد: مهاجمی خوش‌قامت، پرقدرت اما سریع و فیزیکی. دیاباته در سری بی عملکرد خوبی نشان داد تا به امارات رفت و حالا ماجراجویی تازه‌ای را در ایران زیر نظر استراماچونی آغاز می‌کند. 

 

الاهلی به برانکو شوک وارد کرد!

بدهی سنگین تیم عربستانی؛

الاهلی به برانکو شوک وارد کرد!

اشگاه الاهلی که به تازگی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس را به خدمت گرفته با بدهی سنگین ۵۰ میلیون دلاری مواجه است.

 باشگاه الاهلی عربستان که به تازگی برانکو ایوانکوویچ سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس را به خدمت گرفته با بدهی سنگین ۵۰ میلیون دلاری مواجه است که موجب تشکیل پرونده‌های متعدد شکایت از سوی بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه شده است.

بر اساس اعلام بخش مالی باشگاه الاهلی مجموع بدهی‌های داخلی و خارجی این باشگاه به رقمی در حدود ۲۰۰ میلیون ریال سعودی (بیش از ۵۳ میلیون دلار) می‌رسد. / برنا

 

 

 

پیوستن کوروش ملکی گزینه استقلال به نفت‌مسجدسلیمان

دروازه‌بان مدنظر باشگاه استقلال به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیوست.

کوروش ملکی دروازه بان فصل پیش تیم سپیدرود رشت با عقد قراردادی به تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان پیوست.

مدت زمان قرارداد ملکی با این تیم مسجدسلیمانی یک فصل است و قرار است به زودی و طی روزهای اخیر این دروازه بان در تمرینات نفت مسجدسلیمان حاضر شده و زیر نظر مهدی تارتار سرمربی این تیم به تمرین بپردازد.

پس از جدایی مهدی رحمتی از استقلال و البته تلاش نافرجام آبی ها برای بازگرداندن او از پدیده ، ملکی یکی از گزینه‌های باشگاه استقلال برای پیوستن به این تیم بود اما در نهایت با عقد قراردادی به نفت‌مسجدسلیمان پیوست.

دیروز هم خبری منتشر کردیم که استقلال با دروازه بان تیم های پایه تاتنهام به توافقات اولیه رسیده است که حالا باید منتظر ماند و دید در نهایت آبی پوشان برای جایگزین کردن مهره قابل اعتمادی چون مهدی رحمتی با کدام دروازه بان داخلی یا خارجی قرارداد امضا خواهند کرد.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=3889

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.