تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
7

کاپیتان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا،رمز موفقیت سرخ پوشان پایتخت را فاش کرد.

  • کد خبر : 1661
  • ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۶:۲۵
کاپیتان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا،رمز موفقیت سرخ پوشان پایتخت را فاش کرد.

کاپیتان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا،رمز موفقیت سرخ پوشان پایتخت را فاش کرد. سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، «هواداران بی […]

کاپیتان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگو با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا،رمز موفقیت سرخ پوشان پایتخت را فاش کرد.

سید جلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس در آستانه دیدار برگشت این تیم مقابل الاهلی عربستان در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا،در گفتگو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی)، «هواداران بی شمار» و «روحیه جنگدگی» را عامل موفقیت تیمش دانست.

سایت ای اف سی در ابتدای این گفتگو می نویسد؛سید جلال حسینی پیش از دیدار روز سه شنبه پرسپولیس با الاهلی عربستان سعودی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، بر روحیه جنگندگی و هواداران بی شمار به عنوان دلایل موفقیت تیمشان در لیگ قهرمانان آسیا سال ۲۰۱۷ اشاره کرد.

کاپیتان حسینی ماه گذشته در دیدار رفت دو تیم محروم بود، در آن مسابقه نماینده ایران در مسقط در حالی که دو گل از حریف عقب مانده بود نتیجه را ۲-۲ کرد و حالا این مدافع در برگشت در ابوظبی حضور خواهد داشت و امیدوار است تیمش را برای اولین بار به مرحله نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان هدایت کند.

پرسپولیس با رسیدن به جمع هشت تیم برتر آسیا،در حال حاضر بهترین عملکرد خود را در لیگ قهرمانان آسیا به دست آورده است، پیروزی یک بر صفر این تیم مقابل لخویا در بازی برگشت دور قبلی،برای صعود این تیم به یک چهارم نهایی کافی بود.

سید جلال حسینی می گوید: “شاید ما در میان ترین ثروتمند باشگاه های آسیا نباشیم، به خصوص در مقایسه با باشگاه های منطقه خلیج فارس، اما بدون شک ما بیشترین هواداران را داریم. ”

“و پرسپولیس بهترین پشتیبانی و هواداران را در فوتبال آسیا دارد؛ ما به خاطر این هواداران می جنگیم. حمایت آنها به ما انگیزه و اراده مضاعفی می دهد تا بتوانیم نتایج خوبی کسب کنیم.

“این چیزی است که ما همیشه بخاطر آن تلاش کرده ایم و به آن ادامه خواهیم داد.”

سایت ای اف سی در ادامه می نویسد؛حسینی که بیش از ۱۰۰ بازی برای جمهوری اسلامی ایران انجام داد و عضو تیمی است که به جام جهانی سال آینده راه یافته است، در حال حاضر دوم مقطع حضور خود در پرسپولیس را سپری می کند.

او پس از دو فصل حضور در این باشگاه بین سال های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۴، به الاهلی قطر نقل مکان کرد و سال ۲۰۱۵، به نفت تهران پیوست.

پس از یک فصل بازی در نفت، به پرسپولیس بازگشت و به آنها کمک کرد به عنوان قهرمانی لیگ برتر ایران را کسب کنند.

پرسپولیس در رقابت های قاره ای نیز به همان اندازه موفق بوده است، این تیم چهارمین بار به جمع ۱۶ تیم برتر راه یافت و با شکست لخویا، در مرحله یک چهارم نهایی رو در روی الاهلی ایستاده است.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1661

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.