تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
12

کلیه کارفرمایان و کارگران اطلاعات خود را در سامانه جامع روابط کار ثبت نمایند

  • کد خبر : 4433
  • ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۶:۳۰
کلیه کارفرمایان و کارگران اطلاعات خود را در سامانه جامع روابط کار ثبت نمایند

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان باغملک:  کلیه کارفرمایان و کارگران تا پایان سال جاری اطلاعات خود را در سامانه جامع روابط کار ثبت نمایند علی بهزادی اظهار کرد: سامانه جامع روابط کار با توجه به مقررات بند ب ماده ۶۷ قانون ششم برنامه توسعه مبنی بر تکلیف دستگاه های اجرایی نسبت به […]

سرپرست اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان باغملک: 

کلیه کارفرمایان و کارگران تا پایان سال جاری اطلاعات خود را در سامانه جامع روابط کار ثبت نمایند

علی بهزادی اظهار کرد: سامانه جامع روابط کار با توجه به مقررات بند ب ماده ۶۷ قانون ششم برنامه توسعه مبنی بر تکلیف دستگاه های اجرایی نسبت به الکترونیکی کردن فرآیندها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی طراحی و به صورت آزمایشی در دو استان اجرایی شد و از ابتدای سال ۱۳۹۹ در کل کشور اجرا خواهد شد.

وی گفت:  ایجاد شفافیت در اطلاعات مربوط به جامعه کارگری و کارفرمایی،  تسریع در روند رسیدگی و پیگیری کارهای مربوط به روابط میان کارگر و کارفرما،  جلوگیری از تخلف های کارفرمایان در برابر حقوق کارگران، رسیدگی غیرحضوری به اختلافات کارگری و کافرمایی و..  از جمله اهداف مهم این طرح هستند.

سرپرست اداره تعاون و رفاه اجتماعی باغملک در ادامه افزود: سامانه جامع روابط کار در حوزه های مختلف همچون بازرسی کار، روابط کار، بیمه بیکاری، مشاغل سخت و زیان آور،  تشکل های کارگری و کارفرمایی، تایید صلاحیت های ایمنی و خدماتی پیمانکاران خدمات خود را به جامعه کارگری و کارفرمایی ارائه می دهد.

وی در پایان یادآور شد: از آنجایی که خدمات مذکور فقط از طریق دفاتر پیشخوان دولت ارائه می گردد لازم است کلیه کارگران و کارفرمایان تا پایان سال جاری نسبت به ثبت اطلاعات خود در سامانه جامع روابط کار اقدامات لازم را مبذول نمایند.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4433

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.