تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024
7

کمک آدامسی نگاهی متفاوت به برنامه ماه عسل

  • کد خبر : 693
  • ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲
کمک آدامسی نگاهی متفاوت به برنامه ماه عسل

کمک آدامسی نگاهی متفاوت به برنامه ماه عسل با سلام خدمت جناب آقای علیخانی مجری توانمند برنامه پر مخاطب ماه عسل با تشکر از زحمات جنابعالی که گوشه ای از درد و مشکلات مردم را در ایام ماه مبارک رمضان انعکاس می دهید اینجانب به عنوان یک ایرانی کمال قدردانی را از شما و برنامه […]

کمک آدامسی نگاهی متفاوت به برنامه ماه عسل

با سلام خدمت جناب آقای علیخانی مجری توانمند برنامه پر مخاطب ماه عسل با تشکر از زحمات جنابعالی که گوشه ای از درد و مشکلات مردم را در ایام ماه مبارک رمضان انعکاس می دهید اینجانب به عنوان یک ایرانی کمال قدردانی را از شما و برنامه خوب تون دارم.
اما نکته قابل تأمل اینست که جنابعالی در این ایام کار پسندیده ای را در حال پیگیری هستید و آن هم کمک به آزادی زندانیانی ایست که مشکلات مالی در سطح بسیار پایینی دارند:( مثل یک میلیون تومان) صد البته آزادی زندانیان اجری معنوی بالایی دارد و ما در دین مان داریم که برای کفاره باید برده ای آزاد کنیم و الحمدلله الان که زمان برده داری نیست سعی شود که زندانی را از بند آزاد نماییم. اما حرف من از نگاه دیگر است که کمتر به آن اشاره رفته است که چرا در حکومت جمهوری اسلامی یک نفر بخاطر یک میلیون تومان از سال۱۳۸۵ تا دیروز در زندان باشد و هیچ کس به فکر آزادی ایشان و دیگر زندانیان اینچنینی که برای مبلغ کم بهایی نظر مبلغ مذکور حتی چند ماه و سال در زندان بماند؟ چرا هیچ نهاد و اداره و ارگانی نباید به فکر چنین افرادی باشد تا شما بیاید در تلویزیون این همه بگوید که مردم پول یک آدامس را کمک کنند تا زندانیان ما آزاد شوند. من به عنوان یک ایرانی از این کار شما که توانستید تا دیروز مبلغ ۳/۵میلیارد تومان جمع آوری کنید احساس شادی می کنم که مردم ما مردمی خونگرم و نوع دوست هستند و در کارهای خیر همیشه پیش قدم هستند. از شما خواهشمند است لااقل در برنامه ماه عسل وقتی از مردم دعوت می کنید که کمک کنند از مسؤلین هم بپرسید چرا به فکر چنین زندانیانی نیستند تا شما بیاید و از مردم بخواهید کمک کنند. آیا این مبلغ را نمی شود که به این افراد هبه کرد یا اگر بهانه ایست بر زیاد بودن این افراد لااقل یک وام به آنان داده شود تا این همه عمر در زندان نباشند. در این کشور الحمدلله سرمایه و ثروت های خدادادی زیادی وجود دارد. من وقتی دیروز دیدم که کارشناسی را که برای دریافت چک پول آورده بودید، و ایشان گفت: یک نفر از سال ۸۵ تا الان بخاطر یک میلیون تومان در زندان است مغز سرم سوت کشید اما با این خوش خیالی که ممکن است برای تبلیغات و جذب بیشتر این حرف را زده باشد خودم را آرام کردم.
به امید روزی که هیچ زندانی نداشته باشیم.

🌷با سپاس الحقیر عبدالحسین منگشتی از باغ ملک خوزستان

🌹لطفا برسد به دست آقای علیخانی و مسؤلین برنامه ماه عسل
✅پایگاه خبری منگشت پرس✅
🅿 https://t.me/joinchat/AAAAAD41KX8QkdZ83lPfDg

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=693

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.