تاریخ : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024
21

کنلگ زنی بوستان روستایی در دوراهی اسلام آباد و افتتاحیه بوستان در روستای دره انار + تصاویر

  • کد خبر : 1593
  • ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۱
کنلگ زنی بوستان روستایی در دوراهی اسلام آباد و افتتاحیه بوستان در روستای دره انار + تصاویر

ادامه برنامه های هفته دولت که به امروز موکول شده بود. کنلگ زنی بوستان روستایی در دوراهی اسلام آباد و افتتاحیه بوستان در روستای دره انار   به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس امروز شنبه ۱۱شهریورماه در روستای دوراهی اسلام آباد از توابع شهرستان باغملک با حضور امام جمعه معظم شهرستان، معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی، […]

ادامه برنامه های هفته دولت که به امروز موکول شده بود.

کنلگ زنی بوستان روستایی در دوراهی اسلام آباد و افتتاحیه بوستان در روستای دره انار

 

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس امروز شنبه ۱۱شهریورماه در روستای دوراهی اسلام آباد از توابع شهرستان باغملک با حضور امام جمعه معظم شهرستان، معاونت فرمانداری، بخشدار مرکزی، مسئول دفتر نماینده، ریاست بنیاد مسکن بهمراه تعدادی از مسئولین شهرستان باغملک، بوستان روستایی که شامل: یک زمین چمن مصنوعی، رختکن، فضای سبز، سرویس بهداشتی، فضای بازی برای کودکان و … می باشد در زمینی به متراژ ۲۵۰۰مترمربع با اعتباری نزدیک به ۸۰۰میلیون تومان می باشد کلنگ زنی شد.
یادآور می شود که بخشی از زمین این بوستان اهدا گردید.

با پیگیری و درخواست خبرنگار ما از بخشدار مرکزی، امام جمعه و همچنین معاونت فرمانداری از آنجایی که در فاصله ۲۰۰ متری از این بوستان رودخانه فصلی(دره) وجود دارد که محل تجمع بیش از اندازه پسماندهای روستا شده است که مشکلات زیست محیطی فراوانی را برای مردمی که در جوار این رودخانه(دره) ایجاد کرده، از جمله بوی بسیار بد ناشی از آنان، وجود عقرب و مار و قورباغه‌ و … در منازل مسکونی و همچنین برای افرادی عبوری جهت حضور در قبرستان روستا مشکلاتی را به بار آورده و صحنه ناخوشایندی را ترسیم می نماید.
که با توجه به پیگیری های خبرنگار ما، آقای دکتر پاکدل بخشدار مرکزی قول همکاری های لازم را دادند که ان شاءالله در اولین فرصت کارشناس بخشداری را برای برآورد هزینه ها به منطقه ارسال کند. و در دستور کار جهت تامین اعتبار قرار گیرد.

 

بوستان انار

امروز بعد از کلنگ زنی بوستان دوراهی اسلام آباد، افتتاحیه بوستان روستای دره انار در دستور کار قرار گرفت.
این بوستان نشاط آور شامل فضای سبز و محوطه بازی کودکان بوده که با اعتباری نزدیک به ۱۴۰میلیون تومان تکمیل گردید. محیطی زیبا و جذاب و دیدنی را برای اهالی این روستا ایجاد نمود.

  

عبدالحسین منگشتی/ پایگاه خبری منگشت پرس

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1593

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.