تاریخ : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 16 شوال 1445 Wednesday, 24 April , 2024
4

🔴آیاهمسرمرحوم سیداحمدخمینی وزیر میشود؟

  • کد خبر : 939
  • ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۲۸

🔸شنیده شد که از سوی برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا پروین داداندیش، همسر محمود واعظی، (از اعضای حزب اعتدال و توسعه)، را برای وزارتخانه علوم معرفی کند. سابقه مشاوره وزیر مستعفی فرهنگ و ارشاد (علی جنتی) و نیز حضور در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد ازجمله سوابق او به شمار می‌رود. […]

🔸شنیده شد که از سوی برخی اعضای حزب اعتدال و توسعه تلاش‌هایی صورت می‌گیرد تا پروین داداندیش، همسر محمود واعظی، (از اعضای حزب اعتدال و توسعه)، را برای وزارتخانه علوم معرفی کند. سابقه مشاوره وزیر مستعفی فرهنگ و ارشاد (علی جنتی) و نیز حضور در مجموعه مدیریتی دانشگاه آزاد ازجمله سوابق او به شمار می‌رود.

🔸یکی دیگر از گزینه‌هایی که برای این وزارتخانه زمزمه آن شنیده شده، سیده‌فاطمه #طباطبایی، همسر مرحوم سيد احمد #خمینی و مادر سیدحسن خمینی، است. سیده فاطمه تنها دختر آیت‌الله سیدمحمدباقر سلطانی‌طباطبایی، از استادان حوزه علمیه قم است. جد مادری او آیت‌الله سیدصدرالدین صدر و پدر امام موسی صدر است.

🔸سیده فاطمه، یکی از خواهرزاده‌های امام موسی‌صدر به شمار می‌رود. فاطمه طباطبایی مقطع کارشناسی را بعد از انقلاب در رشته فلسفه غرب دانشگاه تهران به اتمام رساند و پس از آن کارشناسی ارشد و دکترای خود را در رشته عرفان اسلامی گذرانده است. او هم‌اکنون رئیس شورای زنان فرهیخته در دانشگاه آزاد اسلامی است.

منبع: شرق

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=939

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.