تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
11

آئین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای باغملک به میزبانی بخشداری مرکزی انجام گردید.

  • کد خبر : 2608
  • ۲۲ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۱
آئین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای باغملک به میزبانی بخشداری مرکزی انجام گردید.

*آئین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای باغملک به میزبانی بخشداری مرکزی انجام گردید.*    به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس، عصر امروز پنج شنبه ۲۲ شهریور ماه در سومین روز از ماه محرم به مناسبت ایام محرم مراسم فرهنگی عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا به میزبانی بخشداری مرکزی با همکاری دبیر […]

*آئین عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدای باغملک به میزبانی بخشداری مرکزی انجام گردید.* 

 

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس، عصر امروز پنج شنبه ۲۲ شهریور ماه در سومین روز از ماه محرم به مناسبت ایام محرم مراسم فرهنگی عطر افشانی و غبار روبی مزار شهدا به میزبانی بخشداری مرکزی با همکاری دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر و با حضور روسای ادارات و حضور پر رنگ پرسنل زحمت کش نیروی انتظامی در محل گلزار شهدای باغملک برگزار گردید که در این مراسم معنوی ابتدا دعای زیارت عاشورا خوانده شد

سپس آقای تامرادی بخشدار محترم بخش مرکزی ضمن عرض تسلیت ایام دهه ی محرم از حضور روسای ادارات علی الخصوص حضور پررنگ پرسنل نیروی انتظامی و سرهنگ دالوند تشکر کردند.

ایشان در ادامه انجام کارهای فرهنگی در زمینه های مختلف از جمله برنامه های مذهبی و تقویت فرهنگ کتابخوانی با همکاری مدیر محترم کتابخانه های باغملک و تجهیز روستاهای بخش مرکزی به کتابخانه را از اولویت های بخشداری مرکزی و دهیاریهای تابعه دانستند و بر انجام فعالیت های فرهنگی تاکید کردند.

بخشدار مرکزی باغملک هدف اصلی قیام عاشورا را امر به معروف ونهی از منکر عنوان کردند و در ادامه به آیه ی ۱۴۱سوره ی نسا اشاره کردند که *خداوند راه برتری کافران بر مومنین را قرار نداد* بنابراین الگو میگیریم که در برابر توطئه های دشمنان ایستادگی کنیم.

ایشان تنها راه اصلاح جامعه را زنده نگهداشتن فرهنگ قیام عاشورای حسینی و امر به معروف و نهی از منکر

دانستند.

بهمن تامرادی از زحمات و فعالیت های مذهبی دهیاران در ایام سپری شده ماه محرم تقدیر کردند.

در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره ی شهدا ابراز داشتند که شهدای انقلاب اسلامی و مدافع حرم راه خود را از فرهنگ عاشورا الگو گرفتند.

سپس با خواندن فاتحه و گلاب پاشی مرقد مطهر شهدا از مقام والای شهدا تجلیل شد.

 

مردم در سطح روستاهای شهرستان باغملک تشنه کارهای فرهنگی هستند امیدواریم که بخشدار جدید جناب اقای تامردای که از فرهنگیان، فرهنگ دوست شهرستان هستند به کارهای فرهنگی در سطح روستاها  توجه ویژه نمایند.

ان شاءلله اقدامات فرهنگی انجام شده توسط بخشداری مرکزی و دهیاران محترم را از طریق پایگاه خبری منگشت پرس اطلاع رسانی می نماییم.

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=2608

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.