تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
6

دعوت حوزه علمیه امام صادق علیه السلام باغملک از مردم جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

  • کد خبر : 4527
  • ۰۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۵
دعوت حوزه علمیه امام صادق علیه السلام باغملک از مردم جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

دعوت حوزه ی علمیه ی امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان باغملک از مردم جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی   با عرض سلام و بهترین درود ها و تحیت ها بر مردم و امت شهیدپرور،ولایت مدار و انقلابی شهرستانهای ایذه و باغملک با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای عمومی با […]

دعوت حوزه ی علمیه ی امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان باغملک از مردم جهت حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی

 

با عرض سلام و بهترین درود ها و تحیت ها بر مردم و امت شهیدپرور،ولایت مدار و انقلابی شهرستانهای ایذه و باغملک

با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدارهای عمومی با امت اسلامی بویژه در دیدارهای اخیر، انتخابات اقتدار ملت و حضور در تمامی صحنه های انقلاب و حساسیت مردم نسبت به آینده کشورشان است.

همایش افتخارآفرین امت در تجلیل از خدمات سردار سپهبد سلیمانی و ۲۲ بهمن نشان داد ارزش های انقلاب نه تنها به فراموشی سپرده نشده بلکه شکوفاتر و پربارتر نیز شده است و این نیست جز بصیرت امت ایران اسلامی که در سایه تبعیت از اسلام عزیز و رهنمود های رهبری معظم انقلاب به دست آمده است.

با توجه به شاخص های مطرح شده در کلام رهبری، برای انتخاب افراد در نمایندگی مجلس شورای اسلامی انقلابی بودن،اقتدار، شجاعت، مقاومت در برابر دشمنان، بصیرت و آگاهی، رشد و تعالی کشور و تحقق آرمان های انقلاب اسلامی و سابقه درخشان در امور فوق می تواند در انتخاب اصلح یاری‌گر امت باشد.

 

حوزه ی علمیه ی امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان باغملک طبق وظیفه الهی و انقلابی خود و به تأسی از رهبر انقلاب، مردم را به حضور در انتخابات و دقت در انتخاب اصلح دعوت کرده،و انتخاب خوب و آگاهانه را مجلسی با قوت و قدرت دانسته، که می تواند در تصمیم گیری های کلان کشور موجب اقتدار و عزت مردم ومیهن عزیزمان ایران اسلامی را رقم بزند.

حوزه ی علمیه ی امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان باغملک به مردم عزیز دو حوزه ی انتخابیه اعلام میدارد:

۱-صیانت و حراست از خون شهداء، آرمانهای امام راحل و انقلاب در پای صندوق‌های رأی رقم می‌خورد و حضور پرشور در انتخابات، کشور را در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه خواهد کرد.

۲-انتخابات، صحنه تعیین سرنوشت کشور است و این انتخاب هر چه آگاهانه‌تر باشد آینده درخشان‌تری را برای میهن‌ و کشور عزیزمان ایران به ارمغان خواهد آورد.

۳-تلاش برای شناخت و انتخاب افراد اصلح، مسئولیتی شرعی و بزرگ است، و تلاش شما با نیت قرب الهی، مأجور و ان‌شاء الله پاداش دنیوی و اخروی خداوند را در پی خواهد داشت.

۴-تردیدی نیست حفظ اقتدار، ابهت و مصونیت کشور با حضور در انتخابات حاصل خواهد شد و بی‌شک کوتاهی،ناامیدی و بی‌تفاوتی نسبت به انتخابات،به کشور و مردم ضربه و لطمه خواهد زد.

اکنون تکلیف شرعی و مسئولیت الهی برای ملت انقلابی، حضور گسترده در این عرصه سرنوشت ساز است. امید است عزت و سربلندی ایران اسلامی ثمره‌ی این مجاهدت خالصانه شما مردم دو حوزه ی انتخابیه باشد و حضور پرشورشمادر انتخابات بعنوان عمل صالح مورد رضایت درگاه الهی قرار گیرد.

 

حوزه ی علمیه ی امام جعفر صادق علیه السلام شهرستان باغملک

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4527

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.