تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
15

تجلیل از خبرنگاران شهرستان باغملک از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک

  • کد خبر : 1330
  • ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
تجلیل از خبرنگاران شهرستان باغملک از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک

‍ امروز طی مراسمی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک از خبرنگاران شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد به گزارش منگشت پرس امروز ۱۷ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان در دفتر رئیس این اداره برگزار گردید. ابتدا […]

‍ امروز طی مراسمی از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باغملک از خبرنگاران شهرستان به مناسبت روز خبرنگار تجلیل شد

به گزارش منگشت پرس امروز ۱۷ مرداد ماه به مناسبت روز خبرنگار از طرف اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک مراسم تجلیل از خبرنگاران شهرستان در دفتر رئیس این اداره برگزار گردید.

ابتدا با تلاوت آیات قرآن توسط قاری قرآن حاج پدرام زنگنه آغاز گردید، سپس احمدرضا زنگنه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید صارمی که این روز به یاد و تکریم این شهید بزرگوار بنام روز خبرنگار نامگذاری شده است و همچنین یاد خبرنگار شهید خزایی که در کشور سوریه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند را گرامی داشتند و روز خبرنگار را به همه اصحاب رسانه، مخصوصا خبرنگاران باغملک را تبریک گفتند.

وی عنوان کردند: خبرنگاران کارکنان بی مزدی هستند که با عشق و علاقه، قلم فرسایی خود را با عشق به مردم نشان می دهند و برای محرومیت زدایی شهرستان واقعا محروم باغملک قلم می زنند بدون هیچ گونه مزد و منتی.

در ادامه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک به ویژگی‌های یک خبرنگار پرداختند: از جمله، ذوق و استعداد، سرعت در کار، توجه به واقعیت، ساده نویسی، آموزش تخصصی و مسئولیت اجتماعی.

وی عنوان کردند: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک مانند تنه یک درخت هست که خبرنگاران و هنرمندان شهرستان مانند شاخه و برگ های آن هستند که باعث طراوات و شادابی و پیشرفت آن در زمینه های مختلف شهرستان می شود.

در پایان رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک عنوان کردند: جهت پیشرفت و معرفی شهرستان، خبرنگاران محترم به نحو مطلوبی اخبار سطح شهرستان را پوشش دهند تا فرهنگ منطقه را به کشور بشناسانیم تا در زمینه جذب گردشگر نیز فعال باشیم.

در ادامه این مراسم خبرنگاران به طرح دیدگاه و نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.

در این مراسم دسته گلی از طرف روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان باغملک به مناسبت روز خبرنگار به رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اهدا گردید این دسته گل به نیابت از خبرنگاران و خانواده های معظم شهدا به آقای حمید هزاروند، برادر شهید بزرگوار هزاروند تقدیم شد.

در پایان این جلسه خبرنگاران همراه با احمدرضا زنگنه رئیس ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی باغملک، بر سر مزار بانوی رسانه و خبرنگار استان خوزستان از دیار باغملک مرحومه عفت فتحی حاضر شدند و با اهدا دسته گل و ذکر فاتحه یاد ایشان را گرامی داشتند.

عبدالحسین منگشتی پایگاه خبری منگشت پرس

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1330

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.