تاریخ : جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 10 ذو القعدة 1445 Friday, 17 May , 2024
3

دانش آموزان دبیرستان عترت نمایشگاه هنرهای دستی بسیار زیبا و جذابی را به مناسبت دهه ی فجر برگزار کردند

  • کد خبر : 1988
  • ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳
دانش آموزان دبیرستان عترت نمایشگاه هنرهای دستی بسیار زیبا و جذابی را به مناسبت دهه ی فجر برگزار کردند

دانش آموزان دبیرستان عترت دو گله ی میداوود باغملک نمایشگاه هنرهای دستی بسیار زیبا و جذابی را به مناسبت دهه ی فجر برگزار کردند. به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس امروز چهارشنبه در دبیرستان عترت دو گچه ی میداوود از شهرستان باغملک دانش آموزان دختر این آموزشگاه، هنرهای دستی بسیار زیبای خود را به نمایش […]

دانش آموزان دبیرستان عترت دو گله ی میداوود باغملک نمایشگاه هنرهای دستی بسیار زیبا و جذابی را به مناسبت دهه ی فجر برگزار کردند.

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس امروز چهارشنبه در دبیرستان عترت دو گچه ی میداوود از شهرستان باغملک دانش آموزان دختر این آموزشگاه، هنرهای دستی بسیار زیبای خود را به نمایش گذاشتند که با استقبال خوبی از طرف معلمان و دانش آموزان مواجه شدند.

در این نمایشگاه بیش از ۱۰۰اثر به نمایش گذاشته شد که از طرف خانم نورانی مسول سازمان دانش آموزی شهرستان ۳ اثر به عنوان اثر برتر اعلام گردید که از طرف خانم نورانی و مدیر مدرسه ۱۰ اثر به شایسته تقدیر قرار گرفتند.

خانم اسدی مدیر آموزشگاه در ارتباط با انگیزه دایر نمودن این نمایشگاه به خبرنگار ما گفت: این نمایشگاه برایتقویت خلاقیت و ابتکار در ساخت هنرهای دستی و ایجاد انگیزه و ترغیب  دانش آموزان به شرکت در جشنواره ها و کارهای هنری و گروهی در دبیرستان به مناسبت آغاز دهه فجر انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار شد.

پایگاه خبری منگشت پرس 

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1988

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.