تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024
18

دعوت مدیر آموزش و پرورش باغملک از فرهنگیان و دانش آموزان جهت حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان

  • کد خبر : 4291
  • ۱۲ آبان ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹
دعوت مدیر آموزش و پرورش باغملک از فرهنگیان و دانش آموزان جهت حضور پرشور در مراسم ۱۳ آبان

دعوت مدیر آموزش و پرورش باغملک از فرهنگیان و دانش آموزان ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در پیامی، فرهنگیان و دانش آموزان باغملک را به شرکت  حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد. به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس، این پیام به شرح زیر است : عمل به تکلیف الهی و انقلابی […]

دعوت مدیر آموزش و پرورش باغملک از فرهنگیان و دانش آموزان

ناصر منگشتی مدیر آموزش و پرورش باغملک در پیامی، فرهنگیان و دانش آموزان باغملک را به شرکت  حماسی در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان دعوت کرد.

به گزارش پایگاه خبری مُنگشت پرس، این پیام به شرح زیر است :

عمل به تکلیف الهی و انقلابی با ایستادگی و مقاومت در برابر خوی استکباری نظام سلطه و نفی هرگونه زورگویی، زیاده‌خواهی و افزون‌طلبی، بالندگی بیش از پیش نظام کارآمد دینی و عزّت و شرف روز افزون محور مقاومت و سعادت مردم شریف و متدین ایران را در پی داشته و خواهد داشت.

از این منظر برگزاری هرچه باشکوه‌تر تظاهرات ضداستکباری یوم‌الله سیزدهم آبان ماه «روز ملی مبارزه با استکبار جهانی» خاصه با تشدید کینه‌توزی‌های سردمداران پلید مصداق عینی استکبار و طاغوت اعظم، آمریکای جنایتکار علیه ملت انقلابی، منابع ملّی و توانمندی‌های مایه مباهات ایران اسلامی در هفته‌های اخیر، از اهمیت خاصی برخوردار می‌باشد.

بنابراین با استعانت از خداوند قادر متعال و با هدف خلق حماسه‌ای دیگر با تجلّی غیرت انقلابی و طنین‌ رسای شعار کوبنده و ضد‌استکباری مرگ بر آمریکا از تمامی اقشار مردم فهیم و زمان‌شناس خاصه فرهنگیان و دانش آموزان باغملک  به شرکت پرشور در تظاهراتی که همزمان در سراسر میهن اسلامی ایران برگزار خواهد شد، دعوت به عمل می‌آید.

وعده ما ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه سیزدهم آبان‌ماه ۹۸ از میدان امام خمینی«ره» به طرف خیابان ۱۳ آبان (جنب ساختمان اداری مدیریت آموزش و پرورش باغملک)

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=4291

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.