تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 23 شوال 1445 Wednesday, 1 May , 2024
15

سکان مدیریت دانشگاه پیام نور باغملک به یکی از نیروهای علمی و باتجربه بومی سپرده شد.

  • کد خبر : 1387
  • ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
سکان مدیریت دانشگاه پیام نور باغملک به یکی از نیروهای علمی و باتجربه بومی سپرده شد.

سکان مدیریت دانشگاه پیام نور باغملک به یکی از نیروهای علمی و باتجربه بومی سپرده شد.   به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۶ تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور واحد باغملک در سالن فرمانداری انجام گردید.     در این مراسم بهمن تامرادی معاونت فرمانداری باغملک، سید علی موسوی […]

سکان مدیریت دانشگاه پیام نور باغملک به یکی از نیروهای علمی و باتجربه بومی سپرده شد.

 

به گزارش پایگاه خبری منگشت پرس دوشنبه ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۶ تودیع و معارفه ریاست دانشگاه پیام نور واحد باغملک در سالن فرمانداری انجام گردید.

 

 

در این مراسم بهمن تامرادی معاونت فرمانداری باغملک، سید علی موسوی معاونت مالی، دکتر فردوسی مسول نظارت و ارزیابی، آقای کعبی مسو ل روابط عمومی پیام نور استان، حاج آقا بهمنی امام جمعه بخش صیدون، آقای نظری مسول دفتر نماینده مجلس شورای اسلامی به همراه کارمندان دانشگاه پیام نور واحد باغملک و تعدادی از مدعوین حضور داشتند.

در این جلسه ابتدا بهمن تامرادی معاونت فرمانداری ضمن خسته نباشید به آقای احمدی رئیس سابق دانشگاه پیام نور از تلاش و زحماتی که طی دوره ریاست خود در دانشگاه کشیدند تقدیر و تشکر کردند و به آقای حمیدی رئیس جدید تبریک گفتند.
وی خاطر نشان کردند از آنجایی که شهرستان باغملک نیازمند رشته های دانشگاهی است که بتوانند محرومیت ها را در سطح شهرستان از بین ببرند و در واقع نیازمند رشته هایی است که میدانی و عملیاتی باشند و بتوانند باعث ایجاد بازار کار و در نهایت تولید شغل برای جوانان شود.

سیدعلی موسوی معاونت مالی پیام نور استان نیز ابتدا از تلاش های آقای احمدی تقدیر و تشکر کردند وی آقای احمدی را از نیروهای خدوم، پرتلاش و موفق دانستند و از زحمات کارکنان دانشگاه تقدیر کردند و به آقای حمیدی تبریک گفتند.
وی احساس خرسندی کردند که توانستند بدین مناسبت در باغملک حضور پیدا کنند از آنجایی که ایشان به مدت ۷ سال در شهرستان باغملک مشغول به تدریس بودند.

معاونت مالی دانشگاه پیام نور استان عنوان کردند: دانشگاه پیام نور از پتانسیل بالایی برای رشد برخوردار است و رسالت این دانشگاه را تربیت نیروهای متخصص و همچنین ارتقاء سطح فرهنگ جامعه دانستند و از ویژگی‌های خوب این دانشگاه به دولتی و بومی بودن آن اشاره کردند که هر دانشگاه تا شعاع ۱۲۰ کیلومتری خود دانشجو می پذیرد.

وی از همه کارکنان این دانشگاه خواهش کردند همدلی، آرامش و موفقیت را به همین شکلی تا کنون وجود داشته را به پیش ببرند.

معاونت مالی دانشگاه پیام نور عنوان کردند: این منطقه ظرفیت بالایی برای جذب دانشجو دارد که برای جذب آنان باید تلاش های بیشتری انجام پذیرد و همچنین توسعه رشته های مورد نیاز منطقه و تحصیلات تکمیلی یکی دیگر از نیازهای منطقه است که با پیگیری های نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگران محقق می شود.

احمدی رئیس سابق دانشگاه پیام نور عنوان کرد: طبق روال این جلسه باید به گزارشی از اهداف و برنامه در طی مسولیت خود بپردازم. در یک نگاه باید ببینم که خودم از خودم راضی بودم؟
وی گفت: تا جایی که توانستم و در توانم بود برای پیشرفت دانشگاه تلاش کردم بجز در مسائل سیاسی و ….


رئیس سابق دانشگاه ابراز داشتند: همه افراد در دفاع از عملکرد خود به تجهیزات و امکانات اشاره می کنند اما بنده به بهترین شکل از سرمایه های اصلی دانشگاه، که نیروهای فعال انسانی هستند استفاده کردم و تعامل خوبی با همکاران داشتم و با دیگر ادارات نیز تعامل خوبی داشتم و به نیروهای خود در دانشگاه اختیار تام کاری می دادم.
احمدی عنوان کرد: امروز خیلی حرف ها برای گفتن داشتم که جای آن اینجا نیست.
خیلی خوشحالم چرا که سنگ اندازی های زیاد و خواسته های نامعقولی وجود داشت که تن به آن ها ندادم.
نماینده هم می توانستند برای گرفتن رشته های دانشگاهی کمک کنند که متاسفانه این کار را برای ما نکردند.
در پایان از حاضران تقدیر کردند و به آقای حمیدی تبریک گفتند و عنوان کردند که برای کمک به پیشرفت دانشگاه از هیچ کوششی دریغ نکنند.

آقای علی حمیدی رئیس جدید دانشگاه پیام نور واحد باغملک در ابتدا از تلاش ها و پیگیری های آقای احمدی تقدیر کردند و روز مقاومت اسلامی را تبریک گفتند.
رئیس دانشگاه پیام نور واحد باغملک عنوان کرد: با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در جلسه تحلیف ریاست جمهوری که ماموریت برای دولت در سه زمینه بیان گردید ما در دانشگاه باید بیشتر به مقوله ای اول که حل مشکلات جامعه بپردازیم.
مسئولیت در نظام جمهوری اسلامی دست به دست کردن امانت است و ما باید تعامل بیشتری داشته باشیم.

وی عنوان کرد: دانشگاه پیام نور مصداق عینی اقتصاد مقاومتی با کمترین امکانات و بهره علمی بالا در دورترین و محروم ترین نقاط ایران است.
حمیدی گفتند: تلاش ها برای برطرف کردن مشکلات و امکانات این واحد انجام شد ولی هنوز کمبود فضا داریم ان شاء الله که بتوانیم سوله شبکه بهداشت که در نزدیکی ما وجود دارد با تعامل و همکاری با این دستگاه، این مشکل انتقال مالکیت آن حل شود. کمبود نیرو نیز وجود دارد، جذب اعضا هئیت علمی برای دانشگاه جزء سیاست های کلان هست  و با شرایط خاص، امیدواریم که برای برطرف کردن این مشکل نیز مجوزهای لازم را بگیریم، امیدواریم که بتوانیم کارهای فرهنگی خوبی در دانشگاه انجام دهیم ، در دانشگاه باید رضایت دانشجو را جلب نماییم چرا که دانشجو سرمایه اصلی ماست.
در کارهای پژوهشی باید فعالیت بیشتری داشته باشیم و سعی کنیم هر مدرسی یک کارگاه کارآفرینی برای رشته خودش در دانشگاه داشته باشد،
وی افزود: تفاهم نامه ای از طرف اداره تربیت بدنی و سازمان فنی و حرفه ای در راستای کیفی سازی حرکت کنیم.

وی به ایجاد تشکل های دانشجویی، انجمن ها و پژوهش هایی برای کاهش آسیب های اجتماعی، همایش علمی برای شناخت موانع کشاورزی و گردشگری و … اشاره کردند.
رئیس جدید دانشگاه پیام نور از مسئولین خواستند که نگاه سیاسی به دانشگاه را کمتر کنند ، دانشگاه نیاز به آرامش دارد، نگاه سیاسی باعث باز ماندن در مسائل مختلف و اهداف اصلی می شود.

حمیدی نیز یک شایعه را که در دانشگاه وجود دارد را چنین پاسخ دادند: که بعضی ها شایعه کردند که مهندس خادمی مشروط کرده است که جهت ماموریت حذف نیروها می آیم که آن را تکذیب می کنم و ایشان جز دلسوزی و کار و تلاش برای‌ مدرسان و دانشجویان چیزی را در نظر ندارند و دنبال حق را ناحق کنند نیستند. بنده هم با توجه به تجربیات علمی و اجرایی که دارم اهل شرط سیاسی و غیرقانونی نیستم

حاج آقا بهمنی امام جمعه بخش صیدون نیز مراتب تقدیر و تشکر خود را اعلام کردند.
حاج آقا بهمنی شهادت اسیر عاشورایی شهید حججی را به محضر امام زمان(عج)، رهبر انقلاب و مردم ایران تبریک و تسلیت عرض نمودند. ابراز امیدواری کردند که ریشه جهل از سراسر جهان در آید.
وی یکی از برکات انقلاب را توسعه و گسترش دانشگاه ها دانست و انقلاب را نیز ثمره اسلام دانستند و ارزش و جایگاه علم پرداختند و همچنین عنوان کردند: کشور ایران قبل از اسلام تمدن ساز بوده و بعد از اسلام تمدن ساز هست.
ایران را پایگاه مهدویت معرفی نمودند و به جایگاه تمدن فکری ایران اشاره داشتند.
امام جمعه بخش صیدون در پایان اشاره داشتند که مسئولین به جابجایی افراد اکتفا نکنند، مشکلات زیاد و کمبود امکانات و … وجود دارد که به آنان باید پرداخته شود و چند صباحی آقای حمیدی خدمت می کنند ان شاء الله که با توان بیشتر قدم بردارند.

نظری رئیس دفتر مهندس خادمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ابراز داشتد: زحماتی که آقای احمدی در دوره مسولیت خود کشیدن قابل تحسین هستند و عنوان کردند: تغییر و تحول در ادارات و دانشگاه همیشه وجود دارد باید این مساله بپذیریم.
وی افزود: عملکرد، تفکر و سیاست مهندس خادمی مشخص هست و ایشان کمتر دنبال عزل و نصب بوده است؛ اولویت اول ایشان توسعه پایدار و پیشرفت مردم است.

در پایان به رزومه کاری ریاست دانشگاه پیام نور واحد باغملک: 

دانشجوی مرحله  دفاع از تز دکتری

عضو هیئت علمی گروه حقوق دانشگاه پیام نور واحد باغملک

۸ سال سابقه مدیریتی 

رئیس سابق دانشگاه پیام نور واحد امیدیه

عضو انجمن حقوق کشور

مولف ۴ جلد کتاب و دارا بودن بیش از ۱۰ مقاله علمی و پژوهشی در سطح ملی و بین المللی 

 

عبدالحسین منگشتی/ پایگاه خبری منگشت پرس

لینک کوتاه : https://mongashtpress.ir/?p=1387
  • ارسال توسط :
  • 4274 بازدید
  • دیدگاه‌ها برای سکان مدیریت دانشگاه پیام نور باغملک به یکی از نیروهای علمی و باتجربه بومی سپرده شد. بسته هستند

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0

دیدگاهها بسته است.